Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zigranta schreef:Even heel cru: waarom zou jij je tijd moeten besteden aan een kind waarvan de ouders geen lessen willen betalen?
Een 7 jarige kan zich al best vasthouden en in het midden zitten. In het begin hield ik het paard vast en mochten zij "sturen" met zo nu en dan een paar passen draf met de handen aan een bokriempje. Je moet dan wel zeker weten dat je paard niet iebelig wordt van een wiebelende ruiter, maar verder zie ik niet zo heel veel kwaad in een paar keer testen. Als ze 1.70m aandurft vind ik dat wel een aardige graadmeter hoe graag ze wil rijden

is, paard is 1.78 en kind op deze foto 1.28
).
ikkebenhier schreef:zigranta schreef:Even heel cru: waarom zou jij je tijd moeten besteden aan een kind waarvan de ouders geen lessen willen betalen?
De ouders willen wel lessen betalen, maar pas als ze zeker zijn dat het kind het wel leuk vind en het wil blijven doen.
De vader heeft enkele jaren geleden ook iets voor ons gedaan (gratis, en best wel veel tijd in gestoken) dus ik zou het wel heel erg vinden als ik nee zou zeggen.
Moest mijn paard niet te vertrouwen zijn zou ik zeker nee zeggen, maar er hebben al meerdere kinderen (wel iets ouders) en beginnelingen opgezeten.