Nou zoals sommigen weten heb ik een advertentie op marktplaats staan voor een bijrijdpaardje.
Gisteren was ik lekker vroeg naar bed gegaan en lag dus ook al lekker te slapen toen ineens mijn telefoon afging. ( het was 22.15 uur ):?
Dus half slaapdronken neem ik op was het een vent die mijn advertentie voor bijrijdster had gezien.
Hij begon heel netjes en vroeg of hij later terug moest bellen, ik zei nee nu ben ik al wakker.
Hij vertelde dat ze in rotterdam woonden en dat ze in januari naar hellevoet gingen verhuizen en dat ze dan ook een bijrijdster wilden.
Dus vraagt ie, vertel anders wat meer over jezelf.
Ik: eh nou dat staat allemaal al in de advertentie.En heb gewoon dingen herhaald die daarin stonden.
Ik: Wat is het voor paard
Hij: ja dat zeg ik zo wel.

Dus toen begon die ineens over waar ik werkte, ja dag dat ga ik niet zeggen natuurlijk.
Hij: heb ik je vriend nou ook wakker gebeld?
Ik: ja en hij is mee aan het luisteren! ( niet waar maar geeft niet )
Hij: opgehangen...
Ieeuw!

Getver, de getver. Dus ik proberen om via mijn provider en kpn achter zijn tel.nummer te komen. Gaat dus niet...

Ik dacht want dan geef ik dat door aan de politie, ik trap hier niet in, maar op marktplaats staan ook advertenties van meisjes van een jaar of 11-14. Stel je voor dat hij ze ergens naartoe lokt met het voorwendsel dat ze een paard mogen verzorgen!

bah, wat heb je toch smerige mensen op de wereld.