Ze hadden op Bokt het geboortetopic van mijn droomveulen gelezen: [KS-ITP] Dreams do come true! Valk TiZusje Fiore
en hebben toen ook mijn profiel gelezen waarin ik beschrijf hoe Daisy (de moeder van mijn droomveulen) en ik bij elkaar zijn gekomen. Aangezien de Penny al meerdere veulenverhalen voor dit seizoen had, werd ik gevraagd of ik mee wilde werken aan een twee pagina verhaal over mijn leven met Daisy, inclusief foto's en een filmpje.
Natuurlijk wil ik dat!!

En als ik terugdenk aan hoe ik iedere keer weer wegzwijmelde bij de verhalen in dit blad (toen ik nog een mooie Pennyleeftijd had) voel ik me weer helemaal kind worden.
Ik weet dat als ik als klein Pennymeisje mijn eigen verhaal in de Penny had gelezen, ik hopeloos jaloers op mezelf was geworden.
Inmiddels ligt het nummer met mijn verhaal bij de trouwe leden al op de deurmat (of onder het kussen met paarden-kussensloop

Ik zou zeggen: Koop en geniet!

En aan alle kleine Penny's onder ons: Blijf dromen en blijf vooral geloven in je dromen. Ooit komen dromen uit.. Dreams do come true, echt!