Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
van die aanstellers vind ik dat

BounceBabe schreef:Fjorden, Haflingers, Friezen en Tinkers staan bij mij onder de noemer lomp. Ze kunnen vast goed presteren in de sport, alleen zie ik er nooit één voorbij komen.
Dat is het wel.

+ vind dat overdreven snoekhoofd maar niks. tis echt zo'n deuk. +ze zien er vaak zo arrogant uit
met die kop in de lucht of juist heel laag, en die staart dan zo hoog en dan zo uitslovend lopen.
), zo standaard en te iel. 
Dravers soms ook, hangt van het paard af. Net als Paints/Quarters.
Ik zie soms ook haflingers die ik best leuk vind, of tinkers. Heb er niks mee, maar kan alle rassen wel waarderen. Voor mij is een Arabier het ultieme paard, een ander vindt er niks aan. 
BounceBabe schreef:Fjorden, Haflingers, Friezen en Tinkers staan bij mij onder de noemer lomp. Ze kunnen vast goed presteren in de sport, alleen zie ik er nooit één voorbij komen.
Dat is het wel.
)
Komt door mijn verzorgpaard denk ik (2 Tinkers verzorgd, waarvan 1 echt mijn allergrootste paardenliefde tot nu toe was). Dat lompe doet het hem juist voor mij, ze doen het vaak niet expres maar zijn eerder een beetje onbehouwen