Jordy springt weer zowat boven zijn stal uit, veel teveel energie..
En het weer helpt dan ook niet echt mee, de bak is weer eens niet te doen, of ik moet willen zwemmen ipv rijden

Kan ik eindelijk weer eens rijden, heb ik een stuk dynamiet onder mijn kont... In de bak nog niet zo erg, hij wil nog wel eens even gaan rennen maar daar valt mee te leven, alleen iets minder dat hij ook heeft ontdekt hoe je moet bokken.
Buiten is er echter niets met hem te beginnen, hij wil alleen maar hard.
Gisteren een buitenritje gaan maken samen met Tindra, ik kan nou niet zeggen dat het een relaxt ritje was... Een wonder dat we heel zijn thuisgekomen

Om te beginnen kwamen we al een idiote stier tegen, een schotse hooglander. Echt dat beest was helemaal maf

Als klap op de vuurpijl schrok hij zich helemaal lam van een ander paard in een weiland wat begon te hinniken

Fijn ritje dus....
En 's zomers kan ik echt alles met hem doen, al ga ik achterstevoren een buitenrit maken, er zal niets gebeuren. Het is echt dag en nacht verschil, Jordy in de winter of Jordy in de zomer... Al is het al wel een heel stuk minder dan toen ik hem net, toen heb ik echt alle hoeken van de bak gezien.
Nog meer paarden die zo erg reageren als het wat kouder wordt?