Win een Sponsorship!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Win een Sponsorship!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 08:13

Dit jaar hebben Pavo Paardenvoeders en TRUST Equestrian een erg leuke actie opgezet waarin ze opzoek gaan een echte ambassadeur voor hun merken. Want een sponsor in de paardensport is leuk, maar volgens Pavo en TRUST werkt het niet als de gesponsorde ruiter niet volledig achter het merk staat. Daarom draaien ze de rollen een keer om; "Laat zelf maar zien dat je een echte ambassadeur bent!"

Dus laat maar zien dat jij in staat bent om het merk en de producten te promoten, publiciteit te genereren, etc. In ruil daarvoor belonen ze in september twee ruiters met een sponsorship t.w.v. €5.000,-!

________________________________________________________________________________________________

Hoe werkt dat dan? Hoe kun je laten zien dat je een echte ambassadeur bent?

Ze hebben een punten systeem opgezet, voor elke actie die je doet krijg je punten. Dit kan zijn door middel van het versturen van een smsje (Sponsor **** naar 4422), door producten te kopen van Pavo en TRUST en de aankoopbonnetjes in te scannen en naar hun te mailen. En door tal andere manieren om publiciteit te maken voor Pavo en TRUST. Op de website is een handige lijst met verschillende acties waarmee je punten kunt verzamelen. Die vind je hier.

Ik heb tal sms'jes gestuurd, meegedaan aan verschillende acties, maar hoe weet ik of ik dan echt kans maak op die sponsorship?

Op de website word een handige live ranking bijgehouden, er staat niet bij hoeveel punten iemand heeft maar de live ranking is zo opgebouwd dat de gene op nummer 1 de meeste punten heeft en de gene helemaal onderaan de lijst de minste.

Het verzamelen van deze punten heb je tot 31 augustus de tijd voor, dan word er gekeken welke ruiters er in de TOP 20 staan en worden deze ruiters uitgenodigd voor een clinic op Horse Event van Emmelie Scholtens of Rob Ehrens. Tijdens deze clinic worden de laatste punten toegekend en dan worden de twee winnaars bekend gemaakt! Iedereen die mee doet aan de clinic maakt dus kans op een sponsorship!

Tot slot
Iedereen die mee doet, heel veel plezier en succes!! *\o/*
Dit topic is bedoelt als gezellig klets topic over de actie, er mogen ideeën uitgewisseld worden, linkjes naar acties die je zelf opgezet hebt etc. Maar houd het wel netjes, het zou jammer zijn als dit topic alleen maar berichten gaat krijgen van; "Stem op mij ... ", juist omdat de actie zo leuk is en het zoveel verschillende mogelijkheden bied om punten te verzamelen! Het is toch juist leuk om met andere mede bokkers deelnemers te kletsen en strategieën uit te wisselen? :D

Voor meer info: http://wineensponsorship.nl/

________________________________________________________________________________________________

Enne wie weet komt er wel een leuke bokt-meeting op Horse Event tijdens de clinics! 8-)

liedjuh2

Re: Win een Sponsorship!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:24

Leuk idee!!
Moge de beste winnen
(hihi hoop natuurlijk dat ik dan ben).

carmen1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:27

super leuke actie! ik doe ook mee! *\o/*

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:30

Vind het een beetje ingewikkeld

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:32

Ik vind het enorm belachelijk dat je een sponsorship kunt 'winnen' maar wel punten verdient door oa hun spullen te kopen. Als je maar genoeg investeert, 'win' je een sponsor...jaja. Alleen daarom al haak ik bij voorbaat af.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:32

Wat een verschrikkelijke actie... Mijn mond valt ervan open.
Het enige die hier iets uithaalt zijn PAVO en TRUST, die hun naam overal hopen te zien verschijnen. Als deelnemer moet je er behoorlijk wat geld aan uitgeven om ook maar kans te maken op die 'sponsorship'.
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 04-05-13 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:33

Wat een ongelooflijke slimme marketingstunt, ik zeg: chapeau voor de pr! +:)+

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:38

Ik ben er ook niet kapot van. Leuke promostunt voor PAVO en trust, maar volgens mij wordt je er als deelnemer niet echt beter van. En om het nu sponsorship te noemen... Ik zou mijn bedrijfsnaam alleen willen verbinden aan mensen die daadwerkelijk sporttechnisch iets presteren. Anyway: deelnemers, veel succes en plezier!

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:43

Leuke marketingactie, niets meer niets minder...

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:35

Ach, voor wat, hoort wat toch. Ik vind het wel leuk om moeite te moeten doen om zo iets te winnen.
Ik weet dat het waarschijnlijk verspilde moeite is, ik hen namelijk niet zo heel veel tijd om hier aan mee te doen. Maar zo creeer je tenminste een beetje concurentie. Daarnaast lijkt die clinic op HE ook super om aan mee doen. Voor mij en paard bekend terrein, daar niet van.... Maar toch een leuk idee.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:37

Mee eens, voor wat hoort wat. Maar om nou smsjes te moeten gaan sturen (à €0,6 per ontvangen bericht), allerhande pavo producten te moeten gaan kopen, heel je facebookpagina vol te gaan spammen met hun logo, advertenties te plaatsen in een print medium etc. vind ik erg ver gaan. Dat kost je ontzettend veel geld als je kans wil maken, en het idee va een sponsorship was nou net dat je geld krijgt, niet dat je het uit moet geven.

Dit is geen sponsorship, dit is gewoon een hele goedkope marketing actie.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 12:30

Tja ik vind het wel een leuke actie, uiteraard hoop ik die sponsorship te winnen maar alleen al mee kunnen doen aan de clinic vind ik al heel tof! Dus we doen onze best! Daarnaast ook al leuk contact met Pavo / TRUST gehad over mijn actie in mijn onderschrift. Tis een slimme marketingactie maar voor een jaar lang voer, en handige paardenspullen wil ik best hun logo dragen hoor en openbaar maken wat mijn ervaring is met hun merk en spullen. Dat je daarvoor moeite moet doen en tijd en geld in moet investeren dat is altijd zo, als je op hoog niveau rijd en in de kijker rijd heb je ook al erg veel moeten investeren. Geen enkele basisruiter zal een grote sponsor krijgen zonder daarvoor iets (terug) te doen. ;)

Achja ik doe mijn best zou het erg leuk vinden en hoop heel erg dat we naar de clinic kunnen!! :D En iedereen die ons daarbij wil helpen en gelijk kans wil maken op handige paarden producten zie mijn onderschrift!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 12:34

Ik hoop dat dit geen weerslag heeft op informatieve topics waar mensen misschien wel onterecht deze spullen gaan aanraden gewoon voor de punten.
Ik geloof dat dit ook al het tweede topic is hierover.

Dus, leuke actie, leuk voor de mensen die meedoen, succes!! Maar als ouwe knorrepot hoop ik dat ik er niet te veel last van ga hebben. :o

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 12:38

Gini dit topic is in overleg met het team geopend en de bedoeling is ook dat alles wat met deze actie te maken heeft in dit topic blijft. :)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 12:44

Geen probleem met dit topic en ook niet met het andere, zo een ouwe knorrepot ben ik nou ook weer niet. :+
Ik hoop dat de informatieve topics gewoon niet overstelpt worden. Ik doelde op dit topic: [VS] Pavo Voeding en Trust Producten
Dat begon ik te lezen als serieus een informatief topic, maar dan blijkt wat het eigenlijke doel is. ;) Op zich, ook geen problemen mee, als het maar geen trend wordt.
That's all.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 13:05

Oh ja ik zie het! Ik heb in overleg met een moderator (die weer in overleg was met het team hoe ze deze actie invulling kunnen geven op bokt), dit topic geopend. Uit dat overleg werd mij ook verteld dat 1 algemeen topic waarin er veel vrijheid is goed was. Ook om overmatige spam dus tegen te gaan (geen typische stem op mij topics dus). Ik heb getemt met de vraag of dat topic nou wel of niet toegestaan is of dat ze het echt alleen bij dit topic willen houden. Ben benieuwd!

Die bokker had het wel slimmer kunnen aanpakken trouwens, als ze dat stem op mij weg had gelaten en puur alleen in ging op wat de ervaringen zijn met producten van Pavo en TRUST dan had ze ook gewoon punten gekregen voor dat bericht & dan was het gewoon een serieus informatief topic geworden. Misschien is dat mogelijk, want ik vind dat topic zeker niet verkeerd en kan erg informatief worden/zijn! ;)

Ben het wel met je eens dat het erg jammer zou zijn als heel bokt bevuild gaat worden met vragen om stemmen. En als ik het team goed begrepen heb is dat ook iets wat het team niet wil. Immers zijn er ook tal bokkers die helemaal niks met deze actie hebben en ook helemaal niks met Pavo en/of TRUST en kan ik me heel goed voorstellen dat die zich groen en geel gaan ergeren als er overal van dat soort berichten gaan opduiken.

Toch is deze actie ook in samenwerking met Bokt (zie de website van de actie) en daarom wil Bokt ook ruimte geven voor deze actie. En dat vind ik dus juist enorm goed en juich het toe! Maar wel zo dat er opgelet word dat niet héél bokt ermee vol komt te staan, dat kan ook niet de bedoeling zijn. :n

Het is nu eerst vooral een kwestie van even goed duidelijk krijgen en maken wat bokt wel toestaat en wat niet, in het begin zullen er vast meer van dat soort topic op duiken gok ik. Geeft niet, maar dan komt de taak van het team om de hoek kijken dat ze consequent blijven en duidelijk zijn in wat wel en niet mag. Denk niet dat je er dan op Bokt erg veel last van gaat krijgen. :)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:13

Mooie manier om de spaarpot van PAVO te vullen. Die krijgen bakken met geld binnen op deze manier, wil je bovenaan eindigen moet je eindeloos spullen kopen, waarvan het geld ook weer bij hun terecht komt, en zo ben je je eigen sponsor en verdient PAVO etc. er ook nog flink aan. Dat sponsorship van €5000 stelt niks voor.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:17

Bedankt Marinke voor je uitgebreide antwoord!! Veel succes met de wedstrijd! :)

gabiiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:59

_Marinke_ schreef:
Oh ja ik zie het! Ik heb in overleg met een moderator (die weer in overleg was met het team hoe ze deze actie invulling kunnen geven op bokt), dit topic geopend. Uit dat overleg werd mij ook verteld dat 1 algemeen topic waarin er veel vrijheid is goed was. Ook om overmatige spam dus tegen te gaan (geen typische stem op mij topics dus). Ik heb getemt met de vraag of dat topic nou wel of niet toegestaan is of dat ze het echt alleen bij dit topic willen houden. Ben benieuwd!

Die bokker had het wel slimmer kunnen aanpakken trouwens, als ze dat stem op mij weg had gelaten en puur alleen in ging op wat de ervaringen zijn met producten van Pavo en TRUST dan had ze ook gewoon punten gekregen voor dat bericht & dan was het gewoon een serieus informatief topic geworden. Misschien is dat mogelijk, want ik vind dat topic zeker niet verkeerd en kan erg informatief worden/zijn! ;)

Ben het wel met je eens dat het erg jammer zou zijn als heel bokt bevuild gaat worden met vragen om stemmen. En als ik het team goed begrepen heb is dat ook iets wat het team niet wil. Immers zijn er ook tal bokkers die helemaal niks met deze actie hebben en ook helemaal niks met Pavo en/of TRUST en kan ik me heel goed voorstellen dat die zich groen en geel gaan ergeren als er overal van dat soort berichten gaan opduiken.

Toch is deze actie ook in samenwerking met Bokt (zie de website van de actie) en daarom wil Bokt ook ruimte geven voor deze actie. En dat vind ik dus juist enorm goed en juich het toe! Maar wel zo dat er opgelet word dat niet héél bokt ermee vol komt te staan, dat kan ook niet de bedoeling zijn. :n

Het is nu eerst vooral een kwestie van even goed duidelijk krijgen en maken wat bokt wel toestaat en wat niet, in het begin zullen er vast meer van dat soort topic op duiken gok ik. Geeft niet, maar dan komt de taak van het team om de hoek kijken dat ze consequent blijven en duidelijk zijn in wat wel en niet mag. Denk niet dat je er dan op Bokt erg veel last van gaat krijgen. :)

Ik vindt het leuk dat je voor elkaar hebt gekregen dat dit topic er toch mag zijn!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 15:01

Gabiiy; ik zou nog wel even in je onderschrift zetten dat het geld kost ;) anders vind ik het wel wat misleidend.

gabiiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 15:10

Lijkt mij logisch dat een sms geld kost, maar ben idd vergeten om het erbij te vermelden.

Ik wil nog even op hierboven reageren dat er ook op de site staat aangegeven dat je zelf kan kiezen op welke manier je wil promoten, een manier die bij jou past.
Ik ben veel bezig met social media en verdien mijn punten door Pavo en Trust te promoten op mijn eigen website, FB en stukjes erover te schrijven.
Ik vindt het een leuke actie, het is hierboven duidelijk gemaakt dat Pavo en Trust eraan verdienen, maar ik zelf sta achter de kernwaarden van Pavo/Trust, ik weet dat een sponsorship mij heel veel kan helpen en daarom doe ik met trots mee aan deze actie!

Edit: je kan evt een kijkje nemen op mijn website: www.gabyspoeltman.123website.nl
Deze website heeft mijn vader kort geleden voor mij en met mij gemaakt.

Mylou_milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 20:03

Wat een geweldige actie!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-13 06:08

gabiiy jij doet ook al veel zeg! :D

Zijn er nog meer bokkers die mee doen??

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 06:46

Ik vind dat je een hoop gekke dingen moet doen om deze punten te verzamelen. Berichten sturen naar dagbladen, hippische bladen (al schrijf je 100 berichten, als het niet geplaatst word krijg je de punten niet). Het kopen van producten in prijsklasses (misschien heb deze producten niet eens nodig).

Nee ik denk niet dat de het geld en tijd dat je erin steekt om de punten te verzamelen opweegt tegen de prijs of het kansmaken op de prijs.

gabiiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 17:20

Ik vindt het wel jammer als ik lees bij sommige mensen dat ze het voor de lol eens proberen, terwijl ik dit echt heel erg graag wil en er serieus mee bezig ben.
Helaas heb ik niet veel echte vrienden/mensen die mij steunen, dus ik doe zoveel mogelijk promotie werk.
Zolang ik maar bij de beste 20 zit en bij de clinic pak ik dan mijn kans! Ik vindt het wel leuk om ermee bezig te zijn en Pavo/Trust heeft gelijk, eens een keer de rollen omdraaien en laten zien wat je waard bent voor een sponsor.