Ik vroeg me af of jullie paarden ook rare gewoontes hebben
Altijd als mijn pony lekker aan het liggen/rollen is, dan staat ze ineens op en dan rent ze heel hard door de wei in galop
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KoudbloedKim schreef:Eén van Kim's rare gewoontes...
[ Video ]
Met name als je met iemand staat te praten, met je rug naar haar toe, dan begint ze dat te doen en zodra je je omdraait kijkt ze om zich heen;"Hoorden jullie dat ook?"
Draai je je weer om, begint ze weer...
Hij pakt nog wel eens je kraag om er vervolgens aan te trekken, er is 1 borstel die hij altijd afpakt, dus tegenwoordig geef ik hem maar gewoon... Als ik mijn zweepje laat vallen pakt hij hem op en gaat ermee schudden, ookal slaat hij zichzelf dan... Als hij een wortel krijgt breekt hij hem zelf af, best lief
Als ik de straat in fiets kan hij dat net zien, en daar staat hij dus te wachten, rollen doet hij alleen als er niemand (of alleen met mij) bij is, "t is gewoon een raar beest

Sowieso loopt ze maar de helft, dan stopt ze en wil dat ik naar haar toe kom 

e loopt trouwns ook los in het bos tussen de honden tijdens het uitlaten.

rb_1990 schreef:Kim oefent voor de mini playbackshow
)
KoudbloedKim schreef:Eén van Kim's rare gewoontes...
[ Video ]
Met name als je met iemand staat te praten, met je rug naar haar toe, dan begint ze dat te doen en zodra je je omdraait kijkt ze om zich heen;"Hoorden jullie dat ook?"
Draai je je weer om, begint ze weer...
Of hij staat al een tijd in de paddock en dan wil ik hem er uit halen en draait hij zich rustig om, gaat liggen rollen om dan vervolgens toch weer naar me toe te lopen om er uit te gaan. Net of hij denkt "oliebol, helemaal vergeten, toch nog even rollen"
scheelt mij een hoop werk haha