Ik hoorde al van iedereen dat ze altijd zo lekkere service daar hebben ( not )
Nou mijn verhaaltje kan er ook wel bij.
Ze hadden thermoboots in de aanbieding in combinatie met een thermobroek.
Ik was daar 2 week geleden maar ze hadden geen thermoboots meer in mijn maat.
Dus ik vroeg of ze voor mij misschien konden reserveren als ze er weer waren.
Ik moest dan wel even 2 maten reserveren omdat ik i.v.m steunzolen niet precies wist welke maat ik moest hebben.
Kon allemaal geregeld worden, kreeg wel een briefje thuis als ze er waren.

Nou dat briefje kreeg ik ook, het was meteen een rekening!
Thermoboots maat 39 40 euro nog wat
Thermoboots maat 40 40 euro nog wat
TE BETALEN 81 EURO ( en nog wat )
Mijn punten waren ook al toegevoegd.
Of ik even wou kiezen hoe ik dat over wou maken? Per acceptgiro of iets anders etc.
Huh?

Ik heb toch nooit gezegd dat ik ze wilde hebben, ik heb alleen maar achter laten houden.
En daarbij, wie neemt er nou 2 paar thermoboots met verschillende maten?

Ik heb duidelijk gezegd dat ik 2 maten wou proberen vanwege mn steunzolen. Zeg ik daarmee meteen dat ik ze dan ook koop ? Dacht het niet.

Lekkere praktijken weer, No way dat ik die rekening betaal, ik heb die dingen niet eens, laat staan dat ik er 2 paar wil! >;)
Daarbij riep de cassiere dat de korting alleen gold als je én een broek én thermoboots kocht.
Terwijl ze op de site anders doen geloven.

Niet dat me dat verder heel veel uitmaakt, ik moet toch nieuwe hebben, maar dan nog.