Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Is ie al wel terug uit Australië? 
anneliesdj schreef:![]()
Er zijn ook mensen die een paard zadelmak maken zónder dat er wordt gebokt maarja, daar moet je dan wel een paar weken langer op wachten.
Niet alleen beter voor de eigenaar, maar ook voor degene die erop kruipt.
Franka, je moet de volgende keer niet achter je pc kruipen als je teveel gedronken hebt.
Tuurlijk kan dat ook met meer tijd maar ieder zn keuze, zij moeten betalen. Floor_x schreef:Ik vind hier niks goeds aan, en vind hem ook geen held.
Waarom zou je een paard binnen een half uur zadelmak willen hebben? Dan bouw je toch geen vertrouwen op?
Tja, hij heeft ballen dat 'ie erop stapt, maar het zou mijn manier niet zijn
franka75 schreef:Floor_x schreef:Ik vind hier niks goeds aan, en vind hem ook geen held.
Waarom zou je een paard binnen een half uur zadelmak willen hebben? Dan bouw je toch geen vertrouwen op?
Tja, hij heeft ballen dat 'ie erop stapt, maar het zou mijn manier niet zijn
Dat mag ook ieder zijn mening toch, maar zo slecht is het nou ook weer niet, Het gaat erom dat het werkt voor paard en uiteindelijke ruiter. Hij kan ook aangeven waar je iop moet letten met het betreffende paard en van een paard zei hij ook dat tie gevaarlijk kon zijn.
Bizzybijtje schreef:Nou mensen, de paarden die daar komen zijn doorgaans al op een gewone manier zadelmak gemaakt maar dat liep dan compleet mis. Als Gert er niet was had Jeroen Dubbeldam ook geen goud gewonnen op de OS.

hij lijkt gewoon vastgelijmd aan het zadel
Bizzybijtje schreef:Dat weet je niet. Misschien lukte het gewoon niet bij de vorige eigenaren doordat het paard moeilijk gedrag vertoonde