ik ga dit jaar voor het eerst naar treekhoeve met ponykamp. en nou vroeg ik me af, zijn jullie er ook geweest en hoe was het? ik ga gewoon ponykamp doen en geen swg, omdat het de eerste keer is. ik ga de eerste week. wie nog meer?
xxxjes,
LauraFlexx
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Sanneee_ schreef:Hoi ,
Ik ben ook bij de Treekhoeve geweest,
Het slapen is echt heeel koud.
Soms kan je echt niet eens slapen omdat je het zo koud hebt.
Het eten : Het brood is smorgens vaak oud. Het was echt heel vies broood.
Het avondeten was ook niet lekker.
Je wordt ingedeeld naar je aantal rijjaren . en niet hoe goed je rijd.
Dat is serieus sick irritant.
Ik reed toen 3 jaar en was 13.
Die kinderen waren allemaal 9 - 11 jaar
Echt eh . Je sprong ook echt heel laag .
We hebben 2x een buitenrit gemaakt . Nou dat was ook niet echt leuk.
De avondrit die ze beloofden was om 6 uur...
en voltige is stilstaant. Dat vond ik echt blegh .
Longeren en monsteren mochten maar 2 mensen doen.
Voorderest was de wedstrijd wel 'leuk'
Ik was afgelopen jaar ik week 5
x
hoid schreef:hee
als ik jou was zal er niet heen gaan ik ben zelf ook geweest maar ben halverwege de week weggeweest
het enige leuke aan het kamp was het rijde maar je ging niet naar buiten of wat dan ook. je slaapt in party tenten die echt heel koud zijn en het eten is echt niet lekker en terwijl jij aan de rijst zit zit de leiding aan chips enzz
groetjes
neem voldoende lekker eten mee ;P horse94 schreef:ik ben er een paar jaar geleden op ponykamp geweest bij de treekhoeve. je mag zelf een pony kiezen en die moet je dan met iemand delen. de pony's en paarden zijn wel leuk. de groepen vond ik heel groot, wij kregen soms les met zn 10en of 11en. de groepen worden idd ingedeeld op het aantal jaar dat je rijdt. ik ging met een vriendin die 3 jaar reed en de 'meest gevordere' groep was vanaf 5 jaar rij-ervaring. zij heeft toen gezegd dat ze 5 jaar reed dus eigenlijk gelogen maar het was maar goed ook want het niveau was erg laag. in de groep met de meest gevordere mensen zaten ook mensen die echt niet goed konden rijden. verder vond ik de activiteiten die we buiten het rijden deden erg kinderachtig. je mocht alleen naar de pony's en paarden een uur voordat je les hebt en verder mocht je niet in de stallen komen dat was ook wel jammer. verder zijn er maar 3 douches en die moet je delen met 40 mensen ofzo. je moet dus echt na het eten al gaan douchen anders sta je een uur of langer te wachten.
Pitch schreef:_Sanneee_ schreef:Hoi ,
Ik ben ook bij de Treekhoeve geweest,
Het slapen is echt heeel koud.
Soms kan je echt niet eens slapen omdat je het zo koud hebt.
Het eten : Het brood is smorgens vaak oud. Het was echt heel vies broood.
Het avondeten was ook niet lekker.
Je wordt ingedeeld naar je aantal rijjaren . en niet hoe goed je rijd.
Dat is serieus sick irritant.
Ik reed toen 3 jaar en was 13.
Die kinderen waren allemaal 9 - 11 jaar
Echt eh . Je sprong ook echt heel laag .
We hebben 2x een buitenrit gemaakt . Nou dat was ook niet echt leuk.
De avondrit die ze beloofden was om 6 uur...
en voltige is stilstaant. Dat vond ik echt blegh .
Longeren en monsteren mochten maar 2 mensen doen.
Voorderest was de wedstrijd wel 'leuk'
Ik was afgelopen jaar ik week 5
x
Ohja klopt, de laatste dag met die wedstrijd enzo vond ik wel leuk.
horse94 schreef:@LauraFlexx jaa, zij had op dr inschrijfformulier al 5 jaar gezet zodat we bij elkaar kwamen. we hebben er allebei geen spijt van gehad. een paspoort is niet nodig die hadden wij ook niet. ik weet natuurlijk niet hoe goed je rijdt, maar anders zou ik gewoon 5 jaar invullen als ik jou was. het niveau in de 'meest gevordere' groep is niet zo hoog. we hebben niet hoger gesprongen dan 50/60 cm en het 'hoogste' niveau wat er met de wedstrijd gereden werd was L. en ik heb van andere kinderen die in een lagere groep zaten dan wij gehoord dat ze niet eens mochten gallopperen op buitenrit. dat mocht dus alleen als je in onze groep zat.