Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wij in draf erop af en hij stond stil voor de hindernis en ik gleed er echt zo in slowmotion aan de voor/zijkant vanaf, heel droog. 
).
lrtj_ schreef:Op de manege tig jaar geleden,
Ik reed op roza en zat in galop. Ze stopte en ik viel er voorover af en nam het hoofdstel mee.
En dan sta je daar al 8 jarige verontwaardigd met een hoofdstel in je hand.
En iedereen lachen en ik stond daar van huh.
Vervolgens stomverbaasd onder zich keek en vervolgens naar het paard, wat zonder ruiter perfect de dubbelsprong nam

Athena1982 schreef:Leuk onderwerp voor een topic! Ik ben benieuwd naar andere verhalen.
(Ts: heb jij ook een leuk verhaal? Ben wel benieuwd hoe je op dit onderwerp gekomen bent)
). M'n bijrijdpony stond er echt zo bij van 'Wat is dit nou weer?'
Blijkbaar was ik in plaats van gevallen heel acrobatisch afgestegen. Ik heb nooit kunnen ontdekken wat ik met die beugelriem in mijn hand deed
vastbesloten als ik was hield ik het bekertje nog stevig vast, maar met éen hand was ie echt niet te stoppen. Instructrice roept naar me 'laat dat bekertje maar vallen!' maar ik dacht dat ze riep 'laat je jezelf maar vallen!'. Dus ik dacht ach, zij zal het wel weten.. dus heb mezelf er met een zwiepert in volle galop af gegooid.. nog steeds met dat bekertje in mijn hand, waar wonderbaarlijk genoeg nog water in zat, dus ben toen keihard naar mijn team gerend om het bekertje aan de volgende team genoot te overhandigen
je had de kop van die instructrice moeten zien.. Sophiemariab schreef:Athena1982 schreef:Leuk onderwerp voor een topic! Ik ben benieuwd naar andere verhalen.
(Ts: heb jij ook een leuk verhaal? Ben wel benieuwd hoe je op dit onderwerp gekomen bent)
1. M'n bijrijdpony maakte een super-spastische beweging in galop en ik viel op haar nek (ik zat ook helemaal niet op te letten) en ze stapte daarna gewoon rustig door alsof er nooit iets was gebeurd, mijn instuctrice m'n moeder en ik lachen omdat en ik moest uiteindelijk zo hard lachen dat ik er vanaf viel. We kwamen niet meer bij (ik heb echt nooit zo hard gelachen). M'n bijrijdpony stond er echt zo bij van 'Wat is dit nou weer?'
![]()
2. Ik wilde een keertje zonder zadel opstappen vanaf de bakrand en ik zat er half op toen m'n bijrijdpony besloot dat het tijd was om weg te draven.
)dark_nijnte schreef:Als klein meisje op de manege gingen we met de ponies altijd zonder zadel rijden in maart. Ik had een geniaal spelletje bedacht om te spelen: estafette met een bekertje water. Het team dat aan het einde van de race het meeste water in zijn bekertje had zitten zou winnen. Waar ik even geen rekening mee had gehouden was dat de haflinger waar ik op reed het niet zo op water had.. in de bocht morste in een paar druppels op zijn schouder en dat beest zette het me toch op een rennenvastbesloten als ik was hield ik het bekertje nog stevig vast, maar met éen hand was ie echt niet te stoppen. Instructrice roept naar me 'laat dat bekertje maar vallen!' maar ik dacht dat ze riep 'laat je jezelf maar vallen!'. Dus ik dacht ach, zij zal het wel weten.. dus heb mezelf er met een zwiepert in volle galop af gegooid.. nog steeds met dat bekertje in mijn hand, waar wonderbaarlijk genoeg nog water in zat, dus ben toen keihard naar mijn team gerend om het bekertje aan de volgende team genoot te overhandigen
je had de kop van die instructrice moeten zien..