Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Joaltijd schreef:Beetje laat, maar misschien voor volgend jaar :p
Knollegruun is echt wel een aanrader!
Elke dag eventjes zonder zadel, veel bosritten, nachtrit, als je niet bij de leidsters in de blokhut slaapt kussengevechten XD.... Spooktocht
Al een ponykamp gevonden?!
xx

Milty schreef:Je zei dat je de boschhoeve al had, die kan ik echt aanraden! Super leuke leiding, geweldige pony's, van beginners tot iets moeilijkere. Ze houden rekening met wat je kan bij de indeling van de groepen en de pony's. Je hebt er dressuurles, springles, (veel) buitenritten, voltige en het allerbelangrijkste: een onvergetelijke week!
Misschien en ideetje voor volgend jaar? Ik ben er nu 2 keer geweest, en het waren geweldige weken! Je moet je trouwens wel op tijd inschrijven, anders is er geen plaats meer.
badass schreef:Milty schreef:Je zei dat je de boschhoeve al had, die kan ik echt aanraden! Super leuke leiding, geweldige pony's, van beginners tot iets moeilijkere. Ze houden rekening met wat je kan bij de indeling van de groepen en de pony's. Je hebt er dressuurles, springles, (veel) buitenritten, voltige en het allerbelangrijkste: een onvergetelijke week!
Misschien en ideetje voor volgend jaar? Ik ben er nu 2 keer geweest, en het waren geweldige weken! Je moet je trouwens wel op tijd inschrijven, anders is er geen plaats meer.
Ik ga dit jaar ook naar de boschhoeve haha