Vanmorgen moesten we om 10.00 uur in Emmeloord zijn bij Van Muiswinkel. Eerst even draven op het harde, niet goed, maar ook niet schrikbarend slecht. Wat stijf en eigenlijk niet veel verschil met anders.
Toen toch dat linkervoorbeen op de foto voor die schiefel. Het griffelbeen is wel gebroken, dat was dus datgene wat die bult veroorzaakte. Opzich niet heel erg omdat dat griffelbeen geen enkele functie heeft.
Van Muiswinkel zei dat hij dat in principe wel altijd opereert. Nou was de breuk bij Ironique wel 'mooi', en leek het alweer een beetje aan te groeien. Omdat het er verder redelijk uitzag vond hij het niet nodig om direct te opereren.
We moeten nu over 3 weken terugkomen, en dan nog een keer een röntgenfoto maken om te kijken hoe het zich verder ontwikkelt. Het advies was voor de komende weken om gewoon door te gaan met stappen, ik mag er ook gewoon op gelukkig. Verder weer een emmer Joint Supplement mee (€€€) mede voor de arthrose. Ook verwachtte hij dat ik het paard zonder problemen nog recreatief kan rijden, dus dat is sowieso goed nieuws

Dus over 3 weken weet ik meer, ik ga vrolijk door met stappen