Ik ben een vrouw van 34 met 2 kindjes.
Vroeger veel paard gereden maar de laatste 20 jaar eingelijk niet.
Maar de liefde voor paarden is er altijd gebleven, heb ook altijd geroepen OOIT komt er een eigen paardje.
Als de kinderen wat ouder zijn dan wordt het allemaal wat makkelijker.
Nu hebben we in september de stoute schoenen aan getrokken en ons 2 onder 1 kapper te koop gezet om mijn droom een keer te waar te maken en een huisje te kopen met een stukje grond voor een paardje.
Sinds die tijd ben ik ook al aan het rond kijken geweest van oke welk paardje zoek ik en wat verwacht dat paardje van mij wat ik waar kan maken.
Toen kwam ik in november Sandor tegen en was op slag verliefd en ja het huisje hebben we dus nog niet maar het paardje al wel.
Wat heerlijk verwend wordt op een pensionstal.
Hier ga ik natuurlijk elke dag naar toe.
Nu komt voor mij het ongelofelijke ik heb al jaren last van heftige migraine zeker 2 in de maand.
Nu heb ik Sandor 6 weken en heb tot nu toe nog niet 1 (afkloppen) migraineaanval gehad.
Hoe is het mogelijk wat deze lieverd met me doet onvoorstelbaar.
Ik heb best een druk leven met 2 kinderen en een eigen autorijschool. Maar deze lieverd brengt me zoveel rust.
Ik had nooit verwacht wat een paard met je kan doen.
Kan wel janken zo gelukkig ik ben.
Vooral door mijn man kinderen en paardje , maar ook dat ik nu al sinds 6 weken geen migraine meer heb gehad.
Sorry het is een hele aanloop geworden maar had het idee dat ik het dan wat beter uit kon leggen.
Respect in elk geval voor het lezen.
Zijn er meer die dit hebben, dat paarden zo'n positieve invloed hebben op je eigen ik.

ach, je moet er wat voor over hebben