beetje advertenties kijken en zie vaak dit :
Gezocht paard of pony voor klein budget/gratis krijgt goed thuis!
Ik vraag me altijd af wat voor soort mensen achter dit soort advertenties zitten
het zogenaamde budget is vaak niet hoger dan 500 of minder maar liefst gratis!
maar ze willen het liefst wel een gezond lief paard en vaak ook nog ingereden en als het even kan ook nog met papieren en het zou helemaal mooi zijn als er ook nog toebehoren bij zitten!
Toen ik een paard ging kopen had ik ook geen groot budget hoor
maar gratis had ik gewoon echt niet in mn gedachte ???
En tja voor 500 een ingereden paard of pony die ook nog is gezond is leek mij ook bestwel iets te mooi om waard te zijn...
Ik bied ook een goed thuis als de DA of smid nodig is komen ze gewoon ,maar dat is voor mij geen reden alleen maar een gratis paard te willen of enkelt voor een hele kleine prijs maar wel 10 eisen waar het dier aan moet voldoen...
Ik snap dat de paardenmarkt slecht is maar gratis gezonde paarden vragen vind ik toch wel iets aparts
Ik had pas mijn pony ook tk maar doordat ik vooral reacties kreeg van mensen die hem enkelt voor bv het hierboven genoemde budget wilde
heb ik besloten hem toch lekker zelf te houden en meschien is over een jaartje verder te kijken
(voor een degelijk bod als nog tk hoor) maar mijn gezonde lieve haflinger met papier ,3jr, gaat er niet voor weg...Wat vinden jullie ?
Aan de ene kant word er natuurlijk veel gezeurd over de markt die op zn gat ligt maar als we ze gratis weg geven of voor een duppie heb ik echt het idee dat het voor altijd zo zal blijven..
Een paard uit de duizende! Kerngezond, goed karakter, geen verborgen gebreken ook al is ze voor sommige maar een draver