Vandaag heeft mijn vriend het uitgemaakt. We hadden 3,5 maand. hij kwam langs want ik wou wat dingen kwijt, hij was af en toe een beetje bot in opmerkingen. Ik wou er aan werken en hij ook zei die via msn. Hij kwam bij me, ik moest direct al huilen. Ik zag zijn gezicht. Hij zei dat ie niet kon veranderen, dat ie ook twijfels had. En hij wou het dus uitmaken, wat hij wist niet hoe die het kon veranderen

Later ging die dus weg, op zijn scoot, en toen de deur dicht was...zakte ik in elkaar..........kapot zo kapot! Ik hield zo van deze jongen, niet te geloven dat dit allemaal verleden tijd is! als ik hem zie in de disco weet ik dat ik flip, hij was zo ideaal, en had willen werken aan de dingen die minder waren. Ik ben kapot alles doet me pijn, het enige wat ik kan is huilen. Ik hoop zo dat ie gaat inzien hoeveel ik van hem hou. Ik wou het proberen en dan maakt hij het uit!

http://www.disconewyork.nl/images/party ... oto014.jpg
de linker jongen dat was mijn vriend, hij staat er dik blij op, maar dit is de enige foto die ik nie hoef te uploaden dus!
Mijn beste vriendin steund me super, maar toch het is niet genoeg. IK KAN HET MAAR NIET GELOVEN!!!! iIK WIL HEM TERUG VERDOMMEEEEEEEEEEEEEEEE

DE KOMENDE DAGEN WORDEN ZO S H I T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOEST HET FF KWIJT.....KWEET ME GEEN RAAD MEER!

dikke kus BounceBabe