Die examinator was zoooo veel te streng, niet normaal meer!
Theorie ging goed, ben ik voor geslaagd. Daarna rijden in de bak, ging ook goed! Ging ze nog zeuren over het feit dat aan de ene kant mn singel op eerste gaatje zat en aan de andere kant op het 3e gaatje. Maar dat was fout want ze moesten dan allebei op 2. Djiez waar maak je je druk om, ik denk dat die pony er dood aan gaat!

Daarna de weg op, en toen ging 't mis

Later kwamen we bij een kruispunt (die ik niet kende en waarvan ik dus ook geen situaties kon inschatten). Auto achter ons wuivde dat we mochten gaan. Aan de overkant links (straat waar we inmoesten, moesten een bocht maken) stond een auto te wachten om over te steken, maar hij stond op de verkeerde weghelft (en stoplichten stonden op rood dus die stond er al een tijd). Dus ik kon niet anders dan aan de andere kant er langs (over verkeerde weghelft. Die auto stond ook op de verkeerde weghelft dus kon er niet aan de goede kant langs). Die auto stond daar al een paar minuten stil, kan moeilijk nog langer daar stil blijven staan met flippende ponys. Maargoed, kwam er dus op neer dat ik die auto's achter ons voor had moeten laten gaan (eh.. ik kreeg voorrang van die man maar oke) en dat ik aan de andere kant van die auto er langs had gemoeten. Haloooo, die auto stond zelf op de verkeerde weghelft dus ik kon daar écht niet langs!
Naja Lucky ondertussen de hele tijd flippen, huppelen en laag steigeren enzo.

Die groepen waren echt veel te groot, ze hadden in het begin gezegd ongeveer 4 mensen per groep. Een paar andere paarden konden ook absoluut niet zo goed tegen zoveel paarden, begonnen net zo maf te doen als Lucky. Als ze nou de route eerder doorgegeven hadden had ik dat ook nog kunnen oefenen.
Maar discussie was niet mogelijk. Als ik een klacht had moest ik €25 overmaken aan het SRR, en dan zouden ze mn klacht pas behandelen. Ja adios, stik er dan maar in.

Maargoed, voor mn theorie dus geslaagd. Mn praktijk ga ik ergens anders halen want daar was het absoluut NIET goed georganiseert...

Er zijn maar heel erg weinig mensen geslaagd, en uit mijn groep helemaal niemand voor praktijk. Zegt wel iets over de examinator denk ik...