Ponykamp 2013.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xSamiera

Ponykamp 2013.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 19:56

Ik ben opzoek naar een ponykamp in 2013 (misschien een beetje vroeg) .
Alleen ik heb geen idee waar.. Ik wil graag met mijn eigen pony ook al weet ik niet zeker of dit helemaal goed gaat.
Weten jullie iets?

Nog een paar dingetjes:
- het liefst in de buurt van Drenthe dus ; Drenthe, Groningen, Friesland of Overijssel .
- leerzame lessen
- niet te duur
- les in kleine groepjes
Ik weet niet of dit ^ lastige dingen zijn..

x ilse

anouk97x

Re: Ponykamp 2013.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 20:02

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 20:06

anouk97x schreef:
http://www.fjordenpaard.com dat is echt een aanrader !!

Dankjewel! Ik had hier ook al naar gekeken . En wou er vorig jaar eigenlijk al heen maar toen ben ik ergens anders naar toe gegaan.
Als ik niet met mn eigen zou gaan zou ik er wel heen willen maar ze rijden er volgens mij in aardig grote groepen of niet?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 20:09

Manege Hollak is super leuk :) ben er dit jaar geweest er zijn niet zo veel mensen in de 'normale rijgroepjes'. En je rijd 2 x per dag 1x per dag oefenen voor de carroussel super leuk :)

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 20:16

sterreke98 schreef:
Manege Hollak is super leuk :) ben er dit jaar geweest er zijn niet zo veel mensen in de 'normale rijgroepjes'. En je rijd 2 x per dag 1x per dag oefenen voor de carroussel super leuk :)

Dankje! die lijkt me wel leuk . Met hoeveel krijg je ongeveer les? en word dat ingedeeld op niveau of op leeftijd?
Dat met carrousel lijkt me ook wel leuk haha

x

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 20:25

Je krijgt 1x per dag ' gewoon' dressuur of springles en als het weer goed is een ochtend buitenrit :) lekker vroeg xd. Het word op rijervaring + leeftijd ingedeeld net als de slaapplaatsen :)volgens mij krijg je les rond de 6 mensen dacht ik :) en je mag je pony kiezen als je geen eigen meehebt :) echt een aanrader!

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 20:31

sterreke98 schreef:
Je krijgt 1x per dag ' gewoon' dressuur of springles en als het weer goed is een ochtend buitenrit :) lekker vroeg xd. Het word op rijervaring + leeftijd ingedeeld net als de slaapplaatsen :)volgens mij krijg je les rond de 6 mensen dacht ik :) en je mag je pony kiezen als je geen eigen meehebt :) echt een aanrader!

Okee :D
het lijkt me wel leuk maar ik kijk nog wel even verder naar andere opties . Ik zal hem zeker onthouden!

Helpen ze je met de dressuur en springlessen ook verder als je met eigen pony bent of niet?
x

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 20:33

Manege Knollegruun :)

bij 't fjordenpaard zijn we wel met hele grote groepen, volgensmij ongeveer 50 mensen heb ik gehoord.

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 20:36

SunxLove schreef:

bij 't fjordenpaard zijn we wel met hele grote groepen, volgensmij ongeveer 50 mensen heb ik gehoord.

Manege Knollegruun ben ik al eens geweest is echt een super leuk kamp :D die had ik namelijk ook nog wel ingedachten maar ik ben er al 2x geweest dus dan begint het wel een beetje hetzelfde te worden maar ben er nu een jaartje niet geweest dus wie weet haha

ja zo iets dacht ik ook en als ik daar met mn eigen tussen ga word ze helemaal gek ben ik bang ..

xx

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 20:42

xSamiera schreef:
SunxLove schreef:

Manege Knollegruun ben ik al eens geweest is echt een super leuk kamp :D die had ik namelijk ook nog wel ingedachten maar ik ben er al 2x geweest dus dan begint het wel een beetje hetzelfde te worden maar ben er nu een jaartje niet geweest dus wie weet haha

ja zo iets dacht ik ook en als ik daar met mn eigen tussen ga word ze helemaal gek ben ik bang ..

xx

Knollegruun is idd echt leuk! ik ben der ook geweest
Erve Meenderickboer is ook erg leuk! En mooie slaapplekken heb ik gehoord

esther1o1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 20:47

Klein Oever is een echte aanrader
Ik ben er ook vanaf mijn 6e elk jaar geweest met mijn eigen pony
De lessen worden op niveau ingedeeld
Je krijgt 2u les per dag
Springles, Dresuurles en buitenritten
Met je eigen paard krijg je ook gewoon de aandacht die je nodigt hebt
De lessen zijn ook niet zo groot
Ook wordt er bij de hoogste groep als er nog veel verschil tussen niveau zit ook nog eens naar jou niveau les gegeven dus stel jij rijdt Z met je pony en een ander uit jou groep die een hoger niveau heeft als de andere groepen dus dan bij jou in de groep zit rijdt L dan krijg jij op Z niveau les en de ander op L ;)
Ook zijn er buiten het paardrijden om allemaal leuke dingen te doen zoals pimp my pony, Krattenstapelen
Ook heb je 's avonds allemaal leuke activiteiten zoals de griezel tocht, kampvuur, bonte avond en disco
En je hebt een survival tocht op woensdag is erg leuk altijd moet je met een groepje een geplande route afleggen en dan zijn er dingen zoals een hindernisbaan waarbij je een (zogenaamd)gewond iemand moet vervoeren met de pony die daar dan staat en nog meer leuke dingen

Voor meer info moet je anders maar even pben
Dit is trouwens de site: http://www.kleinoever.nl

Xxjonique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 20:49

sterreke98 schreef:

Waar is dat?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:01

BRT-->MA

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:06

Xxjonique schreef:
sterreke98 schreef:

Waar is dat?

Dit is in Arrien (Ommen)
www.manegehollak.nl Ik ben naar veel ponykampen geweest maar dit is echt de leukste. Heel gezellig ook en lekker gekke leiding echt geweldig!

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 21:12

esther1o1 schreef:
Klein Oever is een echte aanrader
Ik ben er ook vanaf mijn 6e elk jaar geweest met mijn eigen pony
De lessen worden op niveau ingedeeld
Je krijgt 2u les per dag
Springles, Dresuurles en buitenritten
Met je eigen paard krijg je ook gewoon de aandacht die je nodigt hebt
De lessen zijn ook niet zo groot
Ook wordt er bij de hoogste groep als er nog veel verschil tussen niveau zit ook nog eens naar jou niveau les gegeven dus stel jij rijdt Z met je pony en een ander uit jou groep die een hoger niveau heeft als de andere groepen dus dan bij jou in de groep zit rijdt L dan krijg jij op Z niveau les en de ander op L ;)
Ook zijn er buiten het paardrijden om allemaal leuke dingen te doen zoals pimp my pony, Krattenstapelen
Ook heb je 's avonds allemaal leuke activiteiten zoals de griezel tocht, kampvuur, bonte avond en disco
En je hebt een survival tocht op woensdag is erg leuk altijd moet je met een groepje een geplande route afleggen en dan zijn er dingen zoals een hindernisbaan waarbij je een (zogenaamd)gewond iemand moet vervoeren met de pony die daar dan staat en nog meer leuke dingen

Dankje! het lijkt me echt een super leuk kamp! Ik denk alleen dat ie een beetje aan de dure kant word.. :(
Voor meer info moet je anders maar even pben
Dit is trouwens de site: http://www.kleinoever.nl

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 21:21

verder nog iemand?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:38

Of misschien ponykamp t hoefijzer? is ook erg leuk maar helaas kon ik de afgelopen 2 jaar er niet meer naar toe. Maar ook een aanrader! Ik ben er 2 jaar geweest. heel gezellig :) als je meer info wilt hebben roep dan maar xd

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 21:45

sterreke98 schreef:
Of misschien ponykamp t hoefijzer? is ook erg leuk maar helaas kon ik de afgelopen 2 jaar er niet meer naar toe. Maar ook een aanrader! Ik ben er 2 jaar geweest. heel gezellig :) als je meer info wilt hebben roep dan maar xd

Dankje! ik zou even op de site kijken :)

x

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:49

xSamiera schreef:
sterreke98 schreef:

Dankje! ik zou even op de site kijken :)

x

ik geef anders de website wel even van t Hoefijzer :)
http://www.thoefijzer.info/

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 21:55

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:57

Manege de Bongerd! Ik ga er echt elk jaar heen! Ik ben er nu al 5x geweest.

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:57

Fjordenpaard ben ik vorig jaar geweest, als ik heel eerlijk moet zijn vond ik het een beetje tegenvallen. Het is zeker een leuk kamp, maar ik zou er niet nog een keer heel willen. :)

Ik lees even mee. :)

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 21:59

Sassii schreef:
Manege de Bongerd! Ik ga er echt elk jaar heen! Ik ben er nu al 5x geweest.

dankje ik zoek zo de site wel even op :) Uit hoeveel personen bestaat 1 groep ongeveer?

x

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 22:00

KirstenVosje schreef:
Fjordenpaard ben ik vorig jaar geweest, als ik heel eerlijk moet zijn vond ik het een beetje tegenvallen. Het is zeker een leuk kamp, maar ik zou er niet nog een keer heel willen. :)

Ik lees even mee. :)

Waarom vond je het tegenvallen dan? (stel je voor dat ik niet met mn eigen ga dan weet ik wat daar tegenvalt)
Bij het Fjordenpaard rij je toch ook alleen maar buiten of niet?

is goed haha :P
x

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 22:02

Ik stuur je wel even een pbtje. Ik wil nu niet het hele kamp zwart gaan maken, want ik heb er echt wel plezier gehad. :)