Wij dus terug naar de winkel, maar het was de 1e klacht dus moesten ze m testen op waterdichtheid. Volgende dag zouden ze ons terug bellen, niks gehoord dus zelf gebeld. Ze hadden er nog niks aan gedaan, dus 2 dagen later daar langs gegaan, toen hadden ze m op de grond liggen met een plas water erop. Hij had volgens hun de hele dag zo gelegen en was nog droog..
Hij was idd droog, maar bij ons was ie toch echt zeiknat, en had totaal geen pasvorm, dus meneer de grote baas wilde m wel even op zn eigen paard passen dit weekend omdat ie ons niet geloofde. En dan zouden we vandaag horen of hij m waterdicht vond en of ie goed paste, naja onzin natuurlijk want elk paard heeft een andere bouw dus elke deken ligt op elk paard anders. Ik was t zat dus heb mn vader en zusje vandaag naar de winkel laten gaan, volgens de grote baas lag de deken gewoon goed en hij had zn paard er maar niet mee in de regen gezet omdat het te hard regende..
De deken was 85 euro, en na lang zeuren en moeilijk doen wilde hij wel een bon van 77,50 terug geven of de deken terug, maar ja we hebben niks aan een deken die niet waterdicht is dus zitten we nu met een TEGOEDBON van 77,50!! Achterlijke mensen, hoe bedoel je de klant is koning...
