Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), paardenkrant, dat ruiterbewijskrantje, paard & sport, en hoefslag voor wedstrijd info, phyrso (friese paarden blad) soms koop ik ook nog weleens in de strengen maar daar ben ik niet zo weg van, en ik koop nog wel eens de penny vind ik gewoon leuk om weer es lekker jong te zijn (ben 23 maar oke), het blijft een leuk blad. En ik krijg regelmatig folders van hengstenhouders, stamboeken, enz. Duur maar ik deel het bijna alles met een vriendin, maar ik bewaar alle bladen zij gooit ze anders weg en das zonde! Duz wel delen de kosten van de abonnementen.
van rubinstein gaaf en rubels!
en nog veel meer lekkere mannen voor de meiden!
), stond er dus een strip in die ik 10 jaar geleden ook al gelezen had toen ik nog lid was....tssss!!!

) op de mest stapel mee verbrand omdat ze vonden dat er vreselijk verkeerde dingen in stonden en dat wij vooral niet moesten denken dat dat verband hield met hoe je werkelijk met pony's en paarden dient om te gaan.
! Citaat:Op 2001-08-26 23:03, schreef Pinky_girl:
kwil lid worden van in de strengen sport nieuws.
hoe doe je dat?
ben verder alleen lid van de fancy!![]()
Citaat:wij zijn btw lid van: IDS, P&S, Phryso, Bit, Friezenvriend... volgens mij is dit alles...