Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fennee schreef:Je zegt nu wel 85 euro p.m maar wat als ze oppeens zware koliek oid heeft ? En ik ga na de zomervakantie naar 3 VMBO-tl en ik kan je zeggen ik heb het in het vorige leerjaar aardig zwaar gehad. Een pony en leren etc. En wat als je straks gaat studeren? Ga je je paard dan weer verkopen ? Want dan heb je echt geen tijd. Ik zou nog even wachten tot je later een vaste baan hebt en dus een vast inkomen
Yvie_Juudje schreef:Niet aanvallend bedoeld, maar wil hier even op reageren.
Ik hoor mensen vaak zeggen dat het volgen van een studie en het hebben van een paard moeilijk te combineren is.
Daar ben ik het absoluut niet mee eens.
Ik studeer dit jaar af en heb de afgelopen jaren geen moeilijkheden ervaren om dit te combineren.
Je moet het alleen goed organiseren.

Yvie_Juudje schreef:Fennee schreef:Je zegt nu wel 85 euro p.m maar wat als ze oppeens zware koliek oid heeft ? En ik ga na de zomervakantie naar 3 VMBO-tl en ik kan je zeggen ik heb het in het vorige leerjaar aardig zwaar gehad. Een pony en leren etc. En wat als je straks gaat studeren? Ga je je paard dan weer verkopen ? Want dan heb je echt geen tijd. Ik zou nog even wachten tot je later een vaste baan hebt en dus een vast inkomen
Niet aanvallend bedoeld, maar wil hier even op reageren.
Ik hoor mensen vaak zeggen dat het volgen van een studie en het hebben van een paard moeilijk te combineren is.
Daar ben ik het absoluut niet mee eens.
Ik studeer dit jaar af en heb de afgelopen jaren geen moeilijkheden ervaren om dit te combineren.
Je moet het alleen goed organiseren.