Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(volpension, halfuur reistijd, en fulltime baan met reistijd precies de andere kant op....).

en ik ga ook niet heen wil hem niet besmet hebben en heb er geen schuld gevoel over hij staat daar prachtig met een groep in de wei alle gemakken voorzien en ik baal wel maar ik heb liever geen droes
Ik heb dan ook wel het geluk dat ik een superbijrijdster heb die lekker aan de slag gaat met mijn paard zodat ze ook beweging krijgt. Ik heb het dan ook enorm druk op mijn werk waardoor ik niet vaak ben geweest (ontzettend moe daardoor), maar betere tijden komen eraan gelukkig waardoor ik weer vaker kan! Jodi93 schreef:nou dan ben ik echt een dommerd maar ik mag niet naar me paard vanwege droesen ik ga ook niet heen wil hem niet besmet hebben en heb er geen schuld gevoel over hij staat daar prachtig met een groep in de wei alle gemakken voorzien en ik baal wel maar ik heb liever geen droes
aerdenhout1 schreef:Jodi93 schreef:nou dan ben ik echt een dommerd maar ik mag niet naar me paard vanwege droesen ik ga ook niet heen wil hem niet besmet hebben en heb er geen schuld gevoel over hij staat daar prachtig met een groep in de wei alle gemakken voorzien en ik baal wel maar ik heb liever geen droes
Deze volg ik even niet, waarom zou je niet bij je eigen paard mogen komen vw droes??
Neem de juiste voorzorgs maatregelen en er is niets aan de hand!
felicity schreef:Ik ga er nu ook alleen heen om een appeltje te brengen en wat te poetsen en wandelen. Het rijden/trainen wil ik straks weer op de nieuwe locatie op gaan pakken.
. Soms kan ik zweren dat paardlief afstandelijker doet na een weekendje weg
Slaat nergens op, is ook niet waar (denk ik
) zit tussen mijn oren
.
.
Dan is het ook goed! amsterdam_30 schreef:@blingpiggy: Als je maar 3x per week gaat.. Dan is het een stuk goedkoper om bijrijdster te worden![]()
Persoonlijk zou ik dan geen paard nemen.
Maar heb de pony al sinds mijn twaalfde (gekregen als kind dus). Nu ik volwassen ben betaal ik alle kosten zelf, maar heb ik wel betere stalling gezocht dan waar hij eerst stond (ouders hadden eigenlijk totaal geen ruimte voor paarden.... maar zagen dat zelf niet in...
het heeft me 5 jaar discussie gekost om hem te mogen verhuizen... ) Die betere stalling is veel verder weg, dus tja, vandaar slechts 3 keer per week. En pony is inmiddels 19, hoeft ook niet meer zo hard te werken van mij 
als de baas een dagje/paar dagen niet op stal komt. ALS je volpension staat en paard gewoon buiten komt met vriendjes
ik zou me er maar niet te druk over maken want zeker als je straks verhuisd krijgen ze de persoonlijke aandacht dubbel terug