Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als je over die intentie ook eerlijk bent ligt het anders, maar iemand geld laten betalen zodat jij je paard duurder kan verkopen vind ik onfatsoenlijk. Ik doe het niet meer hoor! Ik heb gelukkig hele goede vriendinnen waar we in fatsoenlijk overleg het een en ander regelen, ik mag er vrijwel alles, maar dat is tegenwoordig erg uitzonderlijk. Jammer genoeg zitten ze 2,5 uur bij me vandaan. ThornForest schreef:maar aan de andere kant heb ik zoiets van wanneer ze mee betalen hebben ze naar mijn idee ook meer zeggenschap over mijn paard en dat wil ik dus niet...
Merell123 schreef:ThornForest schreef:maar aan de andere kant heb ik zoiets van wanneer ze mee betalen hebben ze naar mijn idee ook meer zeggenschap over mijn paard en dat wil ik dus niet...
Daar moet je gewoon goede afspraken over maken denk ik.. Ik vind leasen inderdaad fijn vanwege de zekerheid en als jij gewoon van te voren aangeeft wat wel wat niet, weet de verzorgster ook waar ze aan toe is..
Merell123 schreef:ThornForest schreef:Daar moet je gewoon goede afspraken over maken denk ik.. Ik vind leasen inderdaad fijn vanwege de zekerheid en als jij gewoon van te voren aangeeft wat wel wat niet, weet de verzorgster ook waar ze aan toe is..
Ja, dat lijkt mij ook. Dan is de kans ook kleiner dat de verzorgers opeens niet meer komen opdagen. Maarja, dan moet je nog wel een goede leaser vinden.
.
Als ik er maar niet te groot/zwaar voor ben.
Maar geld vragen? Zou niet durven.
Niet van verzorgster. Nouja, ik zou wel als "eis" willen hebben dat buitenritten mogelijk moeten zijn en dat het een betrouwbaar paard is
En niet verder dan 10 KM van mijn huis ivm fietsen. Maar ik zal geen paard afwijzen vanwege het ras
Ik wil wel garantie hebben dat zowel ik als de eigenaar tevreden zijn over het resultaat. Ik ben geen wedstrijdruiter, zal ik ook nooit worden, en buitenrijden vind ik het leukste, maar ontspanning moet er absoluut zijn
voor beide partijen