we laten onze achtertuin opnieuw aanleggen, daarvoor zijn er dus 4 mensen, 3 jongens tussen de 20&28 jaar en een man van een jaar of 40 van een tuinbedrijf hier bezig.
ze lieten stenen bezorgen om het terras opnieuw te bestraten, en wilden dat achter langs de wei zolang neer laten zetten, rpima, auto die daar staat kan wel ergens anders staan, zo heeft niemand last van de stenen
wat hebben ze nu gedaan? 3 pallets stenen braaf naast de wei en een pallet stenen en een hoop rotzooi wat ze tegenkwamen bij t graven van de vijver OP MIJN WASPLAATS GEDUMPT!
om het nog erger te maken.....naast t hek van de wei(ook op de wasplaats dus, via wasplaatsje ga je de wei in) zit nu een kuil, omdat ze daar een nieuwe afvoer-aansluiting moesten maken, welke leiding hebben ze nu open liggen.....juist de afvoer van mn putje van de wasplaats
wat mag ik nu niet gebruiken, omdat dan de door hun gegraven kuil vol water loopt, juist: mn putje op de wasplaats
niet dat ik die kan gebruiken want kan niet eens bij de haak aan de muur komen waar Q aan vast moet staan, daar staat namelijk een hoop rotzooi voor

en ik had ze nog gezegd: laat de wasplaats vrij ik heb wedstrijd en moet mn paard kunnen wassen! en ze moeten veilig de wei in&uit kunnen
ja hoor zouden ze doen!
maar nee, niet dus

ik zit nu wel met een paard met witte(nu zwarte) voetjes en een modderstaart die niet gewassen kan worden en die morgen wel schoon naar wedstrijd moet
en ik ben ook nog eens alleen thuis, dus niemand die hem vast kan houden(niet dat t wat zou helpen want mn zus is bang, mn vader kan dat niet ivm zn gezondheid en mn moeder en Q is geen goede combi, daarmee gaat ie aan de wandel, maargoed, met n praam ofzo staat ie dan wel stil, je moet toch iets bedenken he!)
wat baal ik hier van zeg!
zal ns kijken of ik ff n foto van de puinhoop kan maken, en ns kijken of ik wat kan wegzetten zodat Q er toch nog kan staan.....
oke hier de foto's van de puinhoop.....
en zn niet zo schone voetjes, al lijkt op de foto mee te vallen, ze zijn echt vies en geel/grijs enzo erop
ga nu eerst longeren, en dan een poging tot voetjes wassen doen, daarna plaats ik even n foto van hoe de wasplaats er normaal uitziet, en hoe Q er normaal op staat(precies waar de stenen nu dus liggen....)