Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar eigelijk zijn paarden kudde dieren. WildJes schreef:Als er helemaal geen paarden bij hem in de buurt zijn die hij kan zien; dan zou ik zeggen een andere pony erbij te doen. En er zelf ook lekker vaak naar toe gaan!
Als er wel meer paarden bij hem in de buurt staan waar hij contact mee kan maken dan word het verhaal ook wel anders ! Als je geen ruimte etc hebt voor een andere pony zou ik er er gewoon elke dag naar hem toe gaan
Vjestagirl schreef:WildJes schreef:Als er helemaal geen paarden bij hem in de buurt zijn die hij kan zien; dan zou ik zeggen een andere pony erbij te doen. En er zelf ook lekker vaak naar toe gaan!
Als er wel meer paarden bij hem in de buurt staan waar hij contact mee kan maken dan word het verhaal ook wel anders ! Als je geen ruimte etc hebt voor een andere pony zou ik er er gewoon elke dag naar hem toe gaan
Want een mens wat een paar uurtjes per dag langskomt is hetzelfde als 24/7 een soortgenoot?
Als je geen ruimte etc. hebt voor een andere pony zou ik m'n pony verplaatsen naar een plaats waar ze wél contact kunnen hebben (dus horen, zien, aanraken, spelen etc).
WildJes schreef:Waratje schreef:Dan moet je maar eens ernstig gaan nadenken of je wel een paard kan houden.......
Dat is waar, maar ze heeft net een paard gekocht zou een beetje jammer zijn dat hij daarna weer weg moet..