Vorige week, in de herfstvakantie, zijn wij gaan kijken naar een hele leuke KWPN-merrie van ruim 6 jaar (en donkerbruin!, stokhoogte 1.62m).
Alles zat mee, leuke prijs, erg lief paard, liep mooi, de kleur die we graag willen etc.
Dit omdat STephany haar pony PEPSI (zie mijn profiel!) niet meer geschikt is voor de wedstrijdsport, hij liep al een tijdje niet zo lekker meer, van de zomer veel bij ons op de wei gestaan en niet echt "gewerkt" ivm de hitte......
Tot wij voor 2 weken terug hoorden dat hij te stijf is geworden om echt mee te trainen, daar doen wij hem alleen maar pijn mee...
Jullie begrijpen, STephany helemaal

Wij dus kijken naar een nieuw niet al te groot paard en het was liefde op het eerste gezicht tussen Stephany en Princess.

Wij na een paar dagen weer terug(afgelopen zaterdag) en nu met haar instructrice om te kijken wat zij van de combinatie vond... Nou zij vond ze ook erg leuk!
Afgesproken dat we Princess zouden kopen, behoudens de uitslag van de medische keuring, deze week. (Stephany had ook al haar spaargeld al van de bank gehaald). Afspraak met de dierenkliniek gemaakt en alles verder geregeld......
Krijgen we dus zondag (een dag daarna) een telefoontje dat de eigenaresse Princess toch maar aan iemand anders had verkocht die ochtend

Ik moet zeggen dat wij ook in alle staten waren! Wat bleek nu, er kwamen mensen nog zondag kijken en zij heeft toen voor Princess meer geld gevraagd en ook gekregen, terwijl zij met ons al die mondelinge koop-overeenkomst was aangegaan!!!!
Ik heb maandag gelijk onze aansprakelijkheidsverzekering opgebeld en de advocaat zei ook dat zij dat dus nooit had mogen doen

We hebben toch maar besloten (vnl. voor Stephany) om het maar zo te laten en er boven proberen te staan...(dat valt dus niet mee, zeker niet als je ziet dat je kind zo verdrietig is!!) en op zoek te gaan naar een ander paard welke niet te duur is en donker van kleur!
Dus om een lang verhaal toch maar kort te houden...hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt?? Ik vind dat toch wel bizar hoor dat het geld weer boven alles gaat, terwijl je alles al afgesproken hebt en er ook een kind bij betrokken is!!! Ik heb dat zondag nog tegen die eigenaresse gezegd dat Stephany erg verdrietig was en dat ze niet kon maken de koop niet door te laten gaan

Dus wie weet of heeft er misschien zo een paard te koop staan??