Het lijkt mij echt een leuk ponykamp. Heeft iemand hier ervaring met Les Chevaux in Drenthe?
Alvast bedankt voor het lezen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ook gingen we een avond Black Beauty kijken en op de helft van de film moesten wij naar bed en ging de begeleiding de film wél afkijken...
Maar ik kan natuurlijk ook een verkeerde week gehad hebben
Snow_Feather schreef:Ik ben daar jaren geleden ook als klein meisje geweest, maar ik vond het niet zo'n leuk kamp
WE mochten niet bij de pony's als we niet gingen rijden, alle spullen (caps, zweepjes, oid) moesten altijd opgeruimd zijn anders werd het verstopt en moest je 'savonds een liedje zingen bij het eten. Als je dit dan niet deed kreeg je een beker water over je heen. één meisje kreeg zelfs een bakje vla over zich heen!Ook gingen we een avond Black Beauty kijken en op de helft van de film moesten wij naar bed en ging de begeleiding de film wél afkijken...
Niet het leukste kamp dus in mijn belevingMaar ik kan natuurlijk ook een verkeerde week gehad hebben
Joolien schreef:Snow_Feather schreef:Ik ben daar jaren geleden ook als klein meisje geweest, maar ik vond het niet zo'n leuk kamp
WE mochten niet bij de pony's als we niet gingen rijden, alle spullen (caps, zweepjes, oid) moesten altijd opgeruimd zijn anders werd het verstopt en moest je 'savonds een liedje zingen bij het eten. Als je dit dan niet deed kreeg je een beker water over je heen. één meisje kreeg zelfs een bakje vla over zich heen!Ook gingen we een avond Black Beauty kijken en op de helft van de film moesten wij naar bed en ging de begeleiding de film wél afkijken...
Niet het leukste kamp dus in mijn belevingMaar ik kan natuurlijk ook een verkeerde week gehad hebben
Misschien had de begeleiding daar goede redenen voor. Ik vind het niet zo gek dat de pony's ook met rust gelaten moesten worden, die beestjes worden horendol als ze 6 weken lang van die gillende meiden om zich heen hebben. En je spullen opruimen en op tijd naar bed was alleen maar ten goede voor jezelf

Ik heb zelf er een leuke week gehad maar bij het dressuur en springen heb ik niet echt ook iets geleerd van de lessen wat ik wel jammer vond.

Misschien kan je je inschrijven voor het 16+ kamp, hoe oud ben je in augustus? Ik vraag me af of die leeftijdgrens zo strikt is voor het 16+ kamp. Zie kalender op http://www.leschevaux.nl voor de datum.