Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:And your point is?
Er zijn hier al zoveel discussies over geweest, wat voegt in jouw ogen een nieuwe discussie toe?
Ninx schreef:Het is geen opening tot een discussie... Ik heb in het geheel de behoefte niet om hierover in discussie te gaan.
Het is een bloemlezing van de veelal vermakelijke zaken die ik in de afgelopen jaren heb gelezen op Bokt... ik heb me er uitstekend mee vermaakt, wellicht mensen die zich ermee identificeren iets minder
Cassidy schreef:Ninx schreef:Het is geen opening tot een discussie... Ik heb in het geheel de behoefte niet om hierover in discussie te gaan.
Het is een bloemlezing van de veelal vermakelijke zaken die ik in de afgelopen jaren heb gelezen op Bokt... ik heb me er uitstekend mee vermaakt, wellicht mensen die zich ermee identificeren iets minder
Aha, de drang tot het schrijven van vermakelijke verhalen, met een lichte cynische ondertoon. Kom ik wel vaker tegen. Ok, dus geen discussie. Het ventileren van een drang tot schrijven van vermakelijke stukjes. Was daar geen ander forum voor hier op bokt?
Ninx schreef:Cassidy schreef:And your point is?
Er zijn hier al zoveel discussies over geweest, wat voegt in jouw ogen een nieuwe discussie toe?
Het is geen opening tot een discussie... Ik heb in het geheel de behoefte niet om hierover in discussie te gaan.
Ninx schreef:Amy77 schreef:_/-o_
Nou, ik moet wel zeggen..bokt lijkt steeds meer 'natural' te worden...ik zie de topics echt veranderen, de vragen veranderen..
Goed he?! Hihihi! Nou... dit stuk moet men met een knipoog lezen...
Ik ben vooral 'normal'... (hoop ik, whehehe!)... met een 'natuurlijk' vleugje
Verto schreef:Ik zag laatst een filmpje van Anky v. Grunsven; dat haar Bonfire ook amper in de wei komt... 't Beestje heeft haar naar de top gebracht, maar mag om
bepaalde redenen niet naar buiten.
En nee dit laatste zeg ik ook niet om een discussie te openen, maar meer om mijn verontwaardiging erover te uiten... Hoe ver kun je gaan...
Henkjan schreef:Ik denk dat jij nog nooit op een sportstal bent geweest. Paarden komen over het algemeen meer buiten dan gedacht wordt.
En daarnaast, wij lopen toch ook niet allemaal meer in berenvellen door de bossen te jagen op elanden...