Na een half uurtje toch maar de auto uit, want er leek beweging in de rij te komen. Nou niet echt dus. Dus vervolgens stond ik met m'n nieuwe sandalettes met blote pootjes in de bijna-vries-kou *bibber*

Eindelijk mochten we naar binnen (+/- 08.20 uur). Binnen was het lekker warm, alleen helaas hier geen relaxte louncheruimte. Dus gezellig met een boel meiden geklets die ik in de rij had ontmoet en daar elkaar gek zitten maken van de zenuwen

Stuk voor stuk werden de kandidaten opgeroepen en de zenuwen werden alleen maar groter. Toen was daar ineens mijn nummer. Elk nummer hoor ik, behalve die van mij

Ik kom binnen, nou ik voelde me net een mol, zo donker was het daar

Gelukkig kwam het rustig aan en stortte ik niet in ofzo

Na m'n auditie kwam er nog een scout naar me toe die in de R&B-scene zit. Hij zocht modellen/zangeressen voor feesten etc. Of ik geïnteresseerd was. Ik heb hem even voorgezongen en ik werd goedgekeurd

Verder nog wat kaartjes gehad voor talentenshows en nog wat dingen. Dus we gaan gewoon vrolijk verder. En ik kijk terug op een leuke dag

Nog wat foto's zoals beloofd. Helaas niet binnen, want daar werd redelijk streng op gelet. Maar wel van m'n outfit en gekregen gadgets

Hmm.... ergens klopt er iets niet aan mijn outfit, maar wat

Ah! Zo hoorde het dus te zijn

De gadgets! Whiehooeeee!!!!!!

De troostbrief

Nou dat was mijn Idols-2003 avontuur