Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

betadine schreef:Beetje last van jaloesie TS ?
LoveUggs schreef:Ik weet niet of het hier goed staat maargoed, dan graag even temmen.
Ik ken een meisje, of ze goed rijd? Nee niet echt.
Die heeft dus een jaar geleden een paardje gekregen van dr ouders. Beestje was nog geen 2 jaar.
Naar mijn idee is het niet goed, en verstandig om een 2 jarig paard al te longeren en zadelmak te maken.
Citaat:Beestje moet jong kunnen zijn en dat is ze nooit geweest.
Citaat:Nu wil ze m dus direct gaan inrijden als ze 3 is. Te beginnen met bitloos..
Wat vinden jullie hier nou van? Naar mijn idee gaat het dalijk helemaal de verkeerde kant op namelijk.
Cassidy schreef:Wat ik hier van vind? Dat het niet netjes is dat je dit zo op Bokt zet, en dat iedereen zelf verantwoordelijk is voor wat hij of zij doet.
Met anderen woorden: waar bemoei je je mee.
Mensen die zo aardig naar andere toe reageren.

LoveUggs schreef:En nog een vraag. Waar is het goedvoor om een jong paardje met halster met BIT op stal te zetten?
LoveUggs schreef:Cassidy schreef:Wat ik hier van vind? Dat het niet netjes is dat je dit zo op Bokt zet, en dat iedereen zelf verantwoordelijk is voor wat hij of zij doet.
Met anderen woorden: waar bemoei je je mee.
Laatst las ik een topic hier op bokt over iemand die het niet normaal vond dat er 2 meisjes met zn 2en op 1 paardje zaten.
Hier kwamen reacties op van, dat moet je gewoon zeggen. Dan heb jij het in elk geval gezegd.
Zou je daar dan ook tegen zeggen: Waar bemoei je je mee?