Ik heb een vraagje, ik ben zelf een jonge moeder met 2 kleine kinderen...ik ga naar school en heb 2 paardjes...
Ik wil graag weten hoe andere vrouwen tijd vrij maken voor hun paard ( die ook werken/studeren en jonge kinderen hebben)
Want ik zou wel elke dag kunnen gaan als het aan mij ligt, kinderen slapen om 8 uur dan kan ik svaonds altijd gaan, overdag kan ik gaan als ik laat moet beginnen of als ik vroeg uit ben. In het weekend zou ik ook altijd kunnen mits me vent wilt thuisblijven.
Maar dat is dus mijn probleem, hij vind het wel leuk enzo maar als ik elke dag ga, wordt hij toch sago " ga je weeer naar de manege"
Kijk ik ga wel gewoon, maar vroeg me af hoe de rest dat doet? Want neem aan dat ong. Elke man wel zo denkt ( behalve als tie ook gek van paarden is )
Brand maar los

)maar ze heeft het wel altijd naar dr zin als ze meegaat, ze wilt dan ook even in de kantine wat drinken en eten, ze ziet het als een uitje
daar ben ik wel blij mee, maar mn zoontje ja die kan ik nie meenemen die is 1 en is dus niks voor hem