Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ania schreef:Opvragen wat extentions kosten en haar ermee confronteren. domme doos hoort van andermans paarden af te blijven.
JNAWA_Nienke schreef:Wat vervelend zeg!
Heb je het idee dat ze al genoeg 'gestraft' is door haar hierop aan te spreken?
franka75 schreef:hm vaag enige jaloezie in het spel.?
naar voor je.
Asyaa schreef:24 jaar?!![]()
Heeft ze het wel helemaal op een rijtje?
Wordt leuk om dit op te lossen als ze dat niet heeft...
Apple schreef:24 en zelf 3 paarden? Wat doet ze dan met haar vingers aan jouw paard? Wat een muts zeg
Biskwie schreef:Gisteren kwam ik vol verbazing erachter dat een gedeelte van de manen van mijn paard weggeknipt waren, evenals de staart. Ik heb geen bijrijder of andere verzorgers momenteel bij dit paard lopen en ben de enige die het paard in handen heeft.
Toen ik dit zag, heb ik hardop door de stal gevraagd wie hier meer van wist. Een van de meiden was in eerste instantie erg stil en gaf later toe dat zei geknipt had. Toen ik vroeg waarom, gaf ze aan dat het paard anders last van de manen (model sportcoupe) had. Voor mij een volkomen vage reden, maar los daarvan, wat moet ik met deze hele situatie?
Ik ben zuinig op mijn paard en nog zuiniger op zijn manen. Als daar iemand al wat mee doet, ben ik dat. En als een ander uberhaupt wat met dit paard doet, dan vraag ik diegene persoonlijk.
Ik baal van de manen, maar ik baal er nog meer van dat die stalgenoot zomaar bij mijn paard geweest is en geknipt heeft. Wat moet ik toch met deze situatie? Ik heb haar al laten weten dat ik absoluut niet blij ben met haar actie. Maar moet ik hier verder nog wat mee?
steefian schreef:omg 24 jaar. beetje kinderachtig is het niet?
nou aangezien ik een kort lontje heb, zou ik denk ik
met mijn vuisten zeggen dat ik er niet van gedient ben![]()
en dr bij dr haren pakken, en tog echt dr koppie kaalscheren!
niks bij dr paarden want die beessie kunnen er niks aan doen, maar zij zou echt de sjaak bij me zijn
*sorry voor de uitbarsting, maar kan hier zo niet tegen, blijf tog met je handen van andermans dieren/spullen af*
Citaat:Helaas wel. Ze kijkt bijna niet om naar haar eigen beesten. Maar is de laatste maanden erg druk geweest met mijn paard. Eerst om te mogen helpen met verzorgen en op concours en toen ze doorhad dat ik daar echt niet op zat te wachten, was ik niet goed genoeg voor zo´n paard en is ze behoorlijk sneeky aan het praten geweest.
Ik vindt dit zo´n lastige situatie.