OPROEP!!!!! Nakomeling van hengst Special D

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shalot

OPROEP!!!!! Nakomeling van hengst Special D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-12 23:51

Op 21 april word er een clinic georganiseerd door en bij Frank Jespers. Deze clinic is bedoeld voor ruiters met een nakomeling van Special D. Er word gereden in groepjes van 2. En de prijs is € 50,-- per persoon.

Groetjes

Sheran

Re: OPROEP!!!!! Nakomeling van hengst Special D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:28

BM --> EV

colthof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 08:50

hoi,

Ik las het bericht op bokt. Nu heb ik zelf een Special d x Belisar van 4 jaar (28-03-2008). Kun je wat meer informatie geven over de inhoud van de clinic, de eisen en waarom alleen nakomelingen van Special d?

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 09:26

Vanaf vorig jaar doen we jaarlijks een clinic nakomelingen van Special D. Allen komen via Bokt. Ze hoeven natuurlijk niet op bokt te zitten. Vorig jaar zijn de ruiters en nakomelingen bij Diederik van Silfhout geweest. Dit was een geslaagde dag. Het is een clinic op eigen niveau. Sommige hebben een jong paard en vinden het handig om zonder wedstrijdspanning een keer buiten de deur te gaan. Dit zodat ze kunnen wennen. Het is een dressuur clinic bij Frank Jespers. Maximaal 2 personen les.

De enige Eis is een nakomeling van Special D. De clinic is vorig jaar voortgevloeid uit de forum nakomelingen van Special D. En bedachten we om alle Special D nakomelingen te zien dat het leuk is om jaarlijks een clinic te organiseren. Zodat we de verschillen kunnen zien.

colthof schreef:
hoi,

Ik las het bericht op bokt. Nu heb ik zelf een Special d x Belisar van 4 jaar (28-03-2008). Kun je wat meer informatie geven over de inhoud van de clinic, de eisen en waarom alleen nakomelingen van Special d?

colthof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 13:51

lijkt me heel leuk! Hoe kunnen wij ons opgeven en hoe lang duurt een clinic. Word je per niveau ingedeeld? Is het ook mogelijk om 2 ruiters te laten rijden? enne komt special misschien ook.

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 14:44

Je mag je bij mij opgeven via prive bericht met naam, e-mail, telefoonnummer en klasse. Met klasse bedoel ik net onder het zadel of B. Kijk maar is in de topic Special D nakomeling :). Nou dat is een goede vraag over Special. Ik zal is kijken wat ik kan regelen. De prijs is 100,- per uur. Dit houd in 2 ruiters per uur. Is 50,-- per paard. Over 2 ruiters te laten rijden kan ik altijd vragen natuurlijk.

colthof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:57

hoi,

Ik geef mij hierbij op voor de clinic van 21 april 2012. Klasse B Heb het geprobeerd via PB, weet niet of dit gelukt is. (net bokker)
Laatst bijgewerkt door colthof op 24-01-12 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 23:11

Heb je al gekeken op de toppic special D nakomelingen?

colthof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:16

ja, ben er mee bezig hoezo?

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 23:21

Erg leuke toppic

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 23:21

is gelukt

colthof schreef:
hoi,

Ik geef mij hierbij op voor de clinic van 21 april 2012. Klasse B Heb het geprobeerd via PB, weet niet of dit gelukt is. (net bokker)

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:32

Leuk nog een jonge Special bij de clinic :D Ik doe ook mee met mijn merrie uit 2008.

Ik denk alleen dat ze nog niet kan reageren in het Special-topic omdat ze nog niet genoeg berichten heeft.

truitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:34

Ik ook met mijn 5 jarige, maar ze staat te koop dus alleen als ze dan nog niet weg is

colthof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 19:59

Mitxa schreef:
Leuk nog een jonge Special bij de clinic :D Ik doe ook mee met mijn merrie uit 2008.

Ik denk alleen dat ze nog niet kan reageren in het Special-topic omdat ze nog niet genoeg berichten heeft.

Wat bedoel je met nog niet kunnen reageren op topic door te weinig stemmen (ben net bokker)

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 21:17

oja volgens mij moet je 25x berichten gemaakt hebben voordat je kan mee praten in alle boxen

colthof schreef:
Mitxa schreef:

Wat bedoel je met nog niet kunnen reageren op topic door te weinig stemmen (ben net bokker)

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 09:02

Dames whow. Ik heb mijn stouten schoenen aangedaan. En heb een mail gestuurd naar stal special D. Of Special D nog in de sport is enzo. Zeker omdat wij een clinic bij Frank Jespers hebben. En dat wij heb graag nog eens willen zien.

Ze zijn zo entoushiast dat ze graag meer willen weten. Welke paarden. Welke nakomelingen whow. Wie weet yehhhhhh. En ze willen naar de clinic komen kijken hihihiihiii

Ik hou jullie op de hoogte

colthof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:31

hewat gaaf!! niet alleen wij zijn dus enthousiast. Hoop dat special ook even komt Ben zo benieuwd naar de andere specials.

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 18:39

Oude topic, weet ik maar,

Ik zou graag willen komen zonder paard. Ik heb wel een nakomeling van Special D.
Ik zie het absoluut niet zitten om mijn paard mee te nemen, maar ik zou wel graag de andere nakomelingen willen zien. Kan altijd foto's mee nemen natuurlijk.

Kan dat ook? Moet ik me dan ook opgeven?

colthof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 19:10

Majolen schreef:
Oude topic, weet ik maar,

Ik zou graag willen komen zonder paard. Ik heb wel een nakomeling van Special D.
Ik zie het absoluut niet zitten om mijn paard mee te nemen, maar ik zou wel graag de andere nakomelingen willen zien. Kan altijd foto's mee nemen natuurlijk.

Kan dat ook? Moet ik me dan ook opgeven?

Oude topic ja, maar toch heel actueel. Het is nog ongeveer 5 weken.........
Tuurlijk is het mogelijk om te komen kijken in Teteringen. Je hoeft je niet op te geven wanneer je zonder paard komt. Waarom zie je het niet zitten om je paard mee te nemen?
Ook wij zijn benieuwd naar de Specials. Misschien tot de 21e april in Teteringen en denk aan de foto's he

gr

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 01:16

Ze is nog niet zo lang onder het zadel en kan nog niet zo goed tegen drukte, ik denk dat ze niks anders doet dan weglopen en springen... en het liefst uit der velletje.
Ik wil ze eerst wat beter leren kennen en ik moet meer oefenen in drukke groepslessen.. en bosritten gaan maken.
Als ze er klaar voor is ben ik erbij... maar ik heb nu geen zin om ervoor te verongelukken.. ik neem wel foto's mee :)

Ben trouwens een recreatie ruiter en geen wedstrijd ruiter.. :)

Manoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 12:06

Mijn dochter heeft ook een special D alleen is die nog niet onder het zadel, hij wordt in mei 3 jaar dus nog wel een beetje jong. Maar het ljkt me wel leuk als ze eventueel volgend jaar mee zou kunnen doen. Als zij hem dan nog heeft want het is wel de bedoeling dat hij verkocht gaat worden.

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 14:24

vanaf hoelaat zijn we welkom?

colthof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 19:59

Majolen schreef:

Hoi,
Wanneer ik mij niet vergis is de eerste groep om een uur of 10 aan de beurt. We hebben een overzicht gekregen maar kan deze even niet vinden. Wat ik wel nog weet is dat de volle broer van mijn paard om 10.30 de baan in gaat en wij rond 14.00 uur. Ik zal nog wel even zoeken en mail het nog wel . Veel succes met het beleren. Wij hadden ons voorgenomen : met veel geduld.......... maar onze special was met inrijden eigenlijk super braaf, nu nog. Hij vindt nieuwe dingen wel heel spannend en kan dan nog wel eens heel vlug zijn met 't achterbeen (bv temperturen door de 'vreemde' dierenarts of voor het eerst een deken op leggen, de wasplaats met spuit.
Voor de rest een heel nuchter paard.
Tot in teteringen

colthof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 20:00

Manoeska schreef:
Mijn dochter heeft ook een special D alleen is die nog niet onder het zadel, hij wordt in mei 3 jaar dus nog wel een beetje jong. Maar het ljkt me wel leuk als ze eventueel volgend jaar mee zou kunnen doen. Als zij hem dan nog heeft want het is wel de bedoeling dat hij verkocht gaat worden.

je kunt altijd even komen kijken toch?

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 20:57

colthof schreef:
Majolen schreef:

Hoi,
Wanneer ik mij niet vergis is de eerste groep om een uur of 10 aan de beurt. We hebben een overzicht gekregen maar kan deze even niet vinden. Wat ik wel nog weet is dat de volle broer van mijn paard om 10.30 de baan in gaat en wij rond 14.00 uur. Ik zal nog wel even zoeken en mail het nog wel . Veel succes met het beleren. Wij hadden ons voorgenomen : met veel geduld.......... maar onze special was met inrijden eigenlijk super braaf, nu nog. Hij vindt nieuwe dingen wel heel spannend en kan dan nog wel eens heel vlug zijn met 't achterbeen (bv temperturen door de 'vreemde' dierenarts of voor het eerst een deken op leggen, de wasplaats met spuit.
Voor de rest een heel nuchter paard.
Tot in teteringen

Ja ik ook "met veel geduld" ze is echt super braaf in omgang en onder het zadel maar ze kan nog niet goed overweg met drukte. Dat komt nog wel. Ik ben nu bezig met rondjes stal te maken onder het zadel, dat betekend dus ook eng parkeer terrein en de weg komt dan ook wel erg dicht bij.
Ik bouw het rustig op met haar, stap voor stap, dat is ook de reden waarom ik haar nog niet mee wil nemen, ze is nog niet zo ver en ik wil geen stappen overslaan.