Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
colthof schreef:hoi,
Ik las het bericht op bokt. Nu heb ik zelf een Special d x Belisar van 4 jaar (28-03-2008). Kun je wat meer informatie geven over de inhoud van de clinic, de eisen en waarom alleen nakomelingen van Special d?
colthof schreef:Mitxa schreef:Leuk nog een jonge Special bij de clinicIk doe ook mee met mijn merrie uit 2008.
Ik denk alleen dat ze nog niet kan reageren in het Special-topic omdat ze nog niet genoeg berichten heeft.
Wat bedoel je met nog niet kunnen reageren op topic door te weinig stemmen (ben net bokker)
Majolen schreef:Oude topic, weet ik maar,
Ik zou graag willen komen zonder paard. Ik heb wel een nakomeling van Special D.
Ik zie het absoluut niet zitten om mijn paard mee te nemen, maar ik zou wel graag de andere nakomelingen willen zien. Kan altijd foto's mee nemen natuurlijk.
Kan dat ook? Moet ik me dan ook opgeven?
Majolen schreef:vanaf hoelaat zijn we welkom?
Manoeska schreef:Mijn dochter heeft ook een special D alleen is die nog niet onder het zadel, hij wordt in mei 3 jaar dus nog wel een beetje jong. Maar het ljkt me wel leuk als ze eventueel volgend jaar mee zou kunnen doen. Als zij hem dan nog heeft want het is wel de bedoeling dat hij verkocht gaat worden.
colthof schreef:Majolen schreef:vanaf hoelaat zijn we welkom?
Hoi,
Wanneer ik mij niet vergis is de eerste groep om een uur of 10 aan de beurt. We hebben een overzicht gekregen maar kan deze even niet vinden. Wat ik wel nog weet is dat de volle broer van mijn paard om 10.30 de baan in gaat en wij rond 14.00 uur. Ik zal nog wel even zoeken en mail het nog wel . Veel succes met het beleren. Wij hadden ons voorgenomen : met veel geduld.......... maar onze special was met inrijden eigenlijk super braaf, nu nog. Hij vindt nieuwe dingen wel heel spannend en kan dan nog wel eens heel vlug zijn met 't achterbeen (bv temperturen door de 'vreemde' dierenarts of voor het eerst een deken op leggen, de wasplaats met spuit.
Voor de rest een heel nuchter paard.
Tot in teteringen