Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moschino schreef:Ja, hoe duurder je kleding, hoe beter je kunt rijden. Het voordeel is dat je geen les hoeft te nemen, dus dat geld wat je bespaard kun je weer aan nog meer dure kleding uitgeven.
Wendy1978 schreef:Denk je zelf dat je er beter door kan rijden???
Laat iedereen lekker in hun eigen waarde
Verbeter de wereld... Begin bij jezelf zou ik zeggen
En maak je vooral niet druk om wat een ander draagt... Lekker belangrijk zeg...

hackny schreef:Wendy1978 schreef:Denk je zelf dat je er beter door kan rijden???
Laat iedereen lekker in hun eigen waarde
Verbeter de wereld... Begin bij jezelf zou ik zeggen
En maak je vooral niet druk om wat een ander draagt... Lekker belangrijk zeg...
ik wil door dit topic ook niet melden dat ik me druk maak over wat andere mensen dragen
en nee, ben een beginner en daarom mag ik tochwel een goede jas kopen?
wil gewoon graag iedereens meningen hierover horen
gr hackny
bedankt voor de tot nu toe gegeven reactie's lees graag meer!

Adamootje schreef:Maar... Ik denk dat TS het anders bedoelt. Volgens mij vind zij ook dat dure kleding je niet perse een goede ruiter maakt. En juist de andere meiden van de manege die wel dure kleding dragen, vinden dat zij beter rijden dan de rest door hun dure kleding. Waarschijnlijk dus ongelukkig geformuleerd door de TS.
Ts, als ik het mis heb, dan mag je me corrigeren.
Saars schreef:Ik zie niet in wat er zo raar is aan dit topic... Volgens mij bedoelt TS het zoals Adamootje zegt.
Het lijkt wel waar te zijn, hoe mooier je eruit ziet met je paard, hoe beter je rijdt! Kijk die ruiter met haar mooie kleren, die is vast een Z-ruiter![]()
Het doet me denken aan het topic over zadel en hoofdstel in dezelfde kleur, iemand die me zei: "Kan je geen zadel in de juiste kleur kopen, koop je toch gewoon een hoofdstel?"
Hetzelfde met mijn kleren en zo. Als ze lekker zitten, rijd ik beter, ja. Maar het merk, euhm, ik weet er zelfs niet veel van.

.