Een stoere hengst die wel erg graag naar buiten toe wilde

Eerst Händell en Ilindra even in het land aan de andere kant van de weg gezet zodat hij die niet zag en het hek naar de grote wei dicht gedaan.
Daarna het halster om, ketting over de neus en eerst even over het erf stappen en leren dat ho, ho is

Dat had meneer snel in de gaten en hij liep braaf mee over de weg naar het weiland.
Daar de ketting er weer afgehaald en hem losgelaten.
Eerst in een vlotte stap de kleine wei verkennen.
Even de beentjes strekken
Mooi poseren
Na een uurtje stond hij heerlijk rustig en mocht hij de grote wei gaan verkennen.
Even lekker gek doen......
......en gekke bekken trekken

Daarna zijn we met het tandem gaan rijden en hebben toen we klaar waren Händell en Ilindra weer op stal gezet.
Daarna mocht Ustinov weer naar binnen, hij vond Händell nu z´n Tranquigel was uitgewerkt al veel interresanter

Yep, z´n hormonen doen het

Toen hij weer wat gekalmeerd was heb ik hem vastgezet en z´n manen getrokken, ziet er al een stuk beter uit.
Al met al moet ik zeggen dat het me zeker niet tegen valt, hij loopt braaf mee en weet al dat hij niet mag klooien.
Ook het vaststaan ging vrij makkelijk, even hangen en toen hij merkte dat dat niet hielp hield hij er ook direct weer mee op.
Ik heb ook het idee dat hij het nog herkend, hij liep gisteren al zo de stal in waar hij als veulen stond en toen ik z´n skippybal naar hem toe gooide ging hij er direct weer mee spelen.
Hij liep ook rechtstreeks naar het automatische drinkbakje in wei en wist nog precies hoe dat werkte