Nou moet ik er bij vertellen dat mijn vriend en zijn ouders allemaal iets met wielrennen hebben. Vriend fiets wedstrijden, en schoonouders fietsen ook vaak, maar dan recreatief. Schoonmoeder heeft vroeger ook nog marathons gelopen. Nou kwam mijn vriend thuis van zijn ouders, en hij vroeg wat ik zaterdag ging doen. Uhm ja naar paard! Wat ga je doen dan. Wat denk je zelf. Buitenrijden! Begon hij er opeens over dat mijn schoonmoeder ook graag eens naar buiten wou te paard
Vast van mijn verhaal van vorig weekend. Mijn mond viel letterlijk open. Had ik dus echt niet verwacht!! Ze vroeg zelfs aan mijn vriend of ze een rijbroek, cap, zweep, laarzen e.d. moest gaan kopen
Vriend zei al voor die ene keer?? Straks wil ze nog vaker met me mee als het haar zaterdag gaat bevallen.... Eerst maar paardlief even flink moe rijden zelf van te voren. Die is met dit weer altijd érg fris! Ben benieuwd hoe het gaat zaterdag en of ze vaker met me mee wilt
Zou het wel grappig vinden een paardrijdende schoonmoeder
Nog meer mensen die dit opeens gehad hebben dat (schoon)ouders opeens op je paard willen gaan rijden??
.

Moeders dacht namelijk dat je er op kon stappen en er zo mee weg kon rijden....
Vriendlief zei "nee hoor dat kan je niet, je moet wel eerst van te voren weten hoe of wat, dus je moet eerst in de bak een beetje leren" terwijl hij toendertijd ook hard riep van joh je stapt op en je rijdt zo weg. Gelukkig heeft hij nou al iets meer "ervaring"