Ik werk in een supermarkt, en daar reed ik in het magazijn met een container vol met goederen, die moest de winkel in. Er was iemand met de schrobmachine aan het klooien geweest, dus er lag overal water..
Ik met natte zolen de winkel in op gladde tegels....
Toen gebeurde het, eerst sloeg ik mijn voet wat om, en toen reed ik met de container die op volle vaart was, dus niet echt meer te stoppen, vol over mijn enkel heen... gevolg, een schaafwondje en een flinke dikke enkel die ontzettend pijn doet..
Zit nu thuis met wat ijs erop, de voet is heel dik en wat blauw, maar volgens mij is het niet meer dan flink gekneusd... had het gevoel dat er misschien een heel klein stukje van de enkel losgesplinterd zou kunnen zijn, maar dat is volgens mij niet het geval.. heb gewoon de rest van de avond half hinkelend doorgewerkt. Dus zo erg zal het denk ik niet zijn.. het deed wel pijn, maar had niet het idee dat ik er niet mee kon werken, dus dan gaan we gewoon door he

Nu maar hopen dat het morgen over is, dan kan ik tenminste fatsoenlijk naar stage en morgenavond ook weer gewoon werken.