ten eerste, als dit topic verkeert staat, sorryy
Op de manege staat een heel lief paardjee, Bartje B, hij is (volgensmij) nog erg jong en moet alles nog een beetje leren. Hij is niet de makkelijkste maar ik vind hem echt heel leuk
Mijn vriendin moest er vandaag op en zij (zegt ze) kan er niet zo goed mee omgaan, het ging vandaag niet zo goed en ze was een beetje gefrustreerd.. Ze zei dat het allemaal aan het paard lag en dat het een 4 jarige kleuter was die niks kan... Net als nog 1 ander meisje die dat ook vind. Terwijl ik en nog iemand anders geen problemen hebben met Bart, behalve dan natuurlijk dat hij af en toe bang is voor een hoek of wat dan ook. Maar mn vriendin kan hem dus niet in galop krijgen en andere mensen wel. Ik ben er tegenin gegaan dat wij toen we 4 jaar waren ook nog niet veel konden, en kon er echt niet tegen dat ze zei dat het allemaal aan Bart lag en dat het een 4 jarige kleuter is die niks kan... Terwijl andere er geen problemen mee hebben, dan denk ik dat het aan de ruiter ligt? Ik ben dus benieuwd wat jullie er van vinden
De grote bruine rechts is Bart