Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iney schreef:Waarom wordt er vanalles gratis aangeboden? En met spoed?
Ik zie op bokt zoveel advertentie's, iedereen heeft ruimtegebrek.
Gratis op te halen staat er dan... Net of je een brood verkoopt?
Ik begrijp hier niks van....
Maar, wat is het probleem? Als iemand er goed voor kan zorgenIney schreef:Waarom wordt er vanalles gratis aangeboden? En met spoed?
Ik zie op bokt zoveel advertentie's, iedereen heeft ruimtegebrek.
Gratis op te halen staat er dan... Net of je een brood verkoopt?
Ik begrijp hier niks van....

Iney schreef:Net als bewezen dekhengst mag gratis weg, pony heeft we werk gedaan en oprotten. Zo vind ik dat wel overkomen en dat vind ik gewoon een beetje respectloos.
rachel_j schreef:zal wel aan mij liggen , maar ik persoonlijk ben nog geen gratis paard tegen gekomen, wel idd een keer een shetje voor niks, of soms voor maar 25 euro , maar gratis?
waar komen jullie die advertenties dan tegen? en om wat voor soort paard gaat het dan? (20 jaar? veulen?)
of gaat het dan om "opknapprojecten"?
want ik heb best een groot hart om een dier wat een kans heeft , hem ook werkelijk die kans te geven.
Iney schreef:Nou ik vind het gewoon te gek voor woorden, dat je op die manier je dier weg moet doen (en dit bedoel ik niet dat mensen die dat doen slecht zijn voor hun dieren)
Ik lees het nu zoveel, gratis op te halen. Met spoed ruimtegebrek en idd geldgebrek. Vind dat gewoon jammer...
Vind de reactie's wel grappig, ik bedoel dit helemaal niet slecht ofzo maar viel mij op en was benieuwd hoe andere mensen erover dachten. Ik snap waarom somige mensen dit doen maar soms ook niet.
Net als bewezen dekhengst mag gratis weg, pony heeft we werk gedaan en oprotten. Zo vind ik dat wel overkomen en dat vind ik gewoon een beetje respectloos.
patjuh87 schreef:Ik heb mn shetje ook gratis aangeboden. Ik kon er echt niet meer voor zorgen. Maar ik wou wel dat hij naar een goed tehuis ging. Maar zelfs gratis wou niemand hem hebben. Heb er zelfs 25 euro bij moeten doen.. :s