Mam begon al met 'als we nu een dag in de week vastzetten dat pap en ik gaan rijden'. Okee prima, we kiezen de maandag.

Pap zat ondertussen al te paard en Ronald liep met Harald aan het halstertouw naar de bak. Ik mama geholpen met opstijgen en ook naar de bak. We hebben ze uitgelegd waar het stuur zat en de rem en ze toen zelf lekker laten rondsturen.
Mama zat er heel netjes rechtop en stil op, ze had alleen een merrie met een eigen willetje onder haar kont

Papa zat er ook netjes op, alleen bewoog hij af en toe teveel zijn hele lichaam mee, maar dat komt ook wel goed. Hij had het sturen al heel snel door en stuurde netjes door de bak. Toen hij klaar was zei hij heel verbaasd "Harald is hartstikke braaaaaf!" Ehm ja pap, dat zei ik toch!

Pap en mam vonden het allebei erg leuk en gaan er zeker mee door.

Ik kan niet anders zeggen dan: ik vind het zooooo top dat mijn ouders me zo steunen in mij hobby en zo gek zijn met de paarden! *I'm so lucky!!!* Zij staan achter mij en ik help hem altijd, dus samen zijn we heel goed op elkaar afgespeeld onderhand. We plannen wedstrijden en ritten om elkaar heen en zo is iedereen tevreden en de paarden hebben een welkome afwisseling. Jup, zo kan ik het nog jaaaaaaaaaaaaaaaaren volhouden.....