Het eerste wat me opviel toen ik thuiskwam was dat de deur naar de berging open stond. Er gingen geen alarmbelletjes rinkelen, totdat ik mijn woning inkwam en zag dat de deur van de woonkamer naar de gang openstond. Ik doe die altijd dicht zodat de katten niet door het hele huis banjeren. Het volgende wat ik zag was dat de luiken in mijn slaapkamer openstonden, en toen ging er een hele grote alarmbel af!!! Inbrekers!!

Ik liep gelijk terug naar mijn woonkamer, en ja hoor: TV, stereo, video, dvdspeler en ca. 250 cd's......alles weg!!!

Het rare is: mijn computer hebben ze dus laten staan

De politie is zojuist geweest en heeft de boel nagekeken, de inbrekers hebben een bovenlichtje kapotgebroken en zijn daardoor naar binnengekomen (moet een klein persoon geweest zijn, het is nog 27cm hoog) en ze zijn gewoon met mijn spullen door de voordeur vertrokken.....
Het eerste wat ik gedaan heb toen ik de inbraak constateerde is mijn katten gaan tellen, die komen dus nooit buiten, maar ze zijn gelukkig alle 3 nog hier.
Mijn vader is nu (na een stop bij de Gamma) onderweg naar mij en blijft vannacht iig slapen. Ik heb zojuist alles weer op slot gedaan, maar kan niet zeggen dat ik me nu veilig voel, verdorie zeg, gewoon het idee dat er vreemden in mijn huisje zijn geweest, kan wel janken....