Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
listiglistje schreef:Ik heb het wel eerder gezien/meegemaakt, maar dat zijn meestal paarden die het zwaardere werk in de sport niet meer aankunnen/mogen
om medische redenen of ouderdom...dus vraag het na bij de eigenaar en denk daar aan als je er meer van gaat vragen
Talishe schreef:Wij hebben hier op de manege ook een aantal (oud-)Z paarden. Juist fijn omdat je dan mensen goed kan voelen wat ze fout doen. En probeer jij maar eens iemand te leren hoe ze moeten wijken op een paard dat geen stap opzij gaat. Soms wordt er ook wel eens een manege paard aan een particulier verkocht, juist omdat ze zo fijn zijn, maar ook erg braaf natuurlijk.
liekec schreef:nou wij hebben op onze manege ook een vet mooi paard die weliswaar niet zóhoog heeft gelopen maar wel echt best wel hoog en hij loopt ook aan de teugel enzo, en dan denk ik van ja die heeft het dan toch ook niet leuk op n manege waar die alleen maar rondjes hoeft te draven??? verkoop hem dan aan iemand die er echt wat mee doet, maar in dit geval(van mij) kan dat al niet meer omdat ie al 'gewoon' is geworden