Wij hebben Silvio dus eerst een lekkere spuit sedalin in z'n smoeltje gedouwd, want meneer accepteerde het dus echt niet als ik aan zijn koker kwam, is wel te begrijpen of niet

Toen heb ik geprobeerd met steriele handschoenen de koker van binnen schoon te maken maar dat ging eigenlijk niet omdat die handschoenen zo glad zijn, ik had de boel wel eerst ontsmet met betadine. Maar goed toen moest ik er dus met mijn blote handen in om te kijken wat er aan schilde, en dat was al vrij snel duidelijk er zat een hoop smegma en zand opgekorst in zijn schacht.

Daardoor kon de penis niet meer uit de koker schuiven en plaste hij dus tegen zijn buik omhoog, arm paard.
Maar ja ik wilde toch al dierenarts worden dus ik dacht dit varkentje gaan wij is even wassen!!!

Alle korsten en rotzooi zo voorzichtig mogelijk verwijderdt en toen weer alles ontsmet met betadine, en hij was zo braaf!!!

Tja en toen was het afwachten of mijn medische kunsten hun doel ook hadden bereikt, kon Silvio weer plassen zonder zichzelf tegen zijn buik te plassen. En ja hoor toen hij weer wat bijgekomen was van de sedalin plaste hij een mooie straal recht naar beneden zonder zijn buikje te raken!
Dus ikke weer blij en toch ook wel een beetje trots op mijzelf.
Nou weet ik alleen niet of dit niet bij medisch had moeten staan maar omdat dat andere meisje ook een verhaal had over kokers en zo ..........
Groetjes een veearts in wording...........