Wat ik vandaag heb meegemaakt slaat echt alles! Gister leuke dag met me paardje gehad in bunschoten, lekker dagje weg geweest naar de amateurkeuring en dressuurgereden. Vandaag verjaardag van een oom van me, best gezellig aangezien ik normaal vaak werk in het weekend, kon ik eindleijk een keer bij de familie zijn.
Kreeg gister al een vaag telefoontje wat me verbaasde. De eigenaar van mijn bereidtpaard belde om te zegge dat ze liever ermee wilde stoppen. Ik betaalde haar en reedt hem 3 dagen in de week, de laatste 2 weken had ik hem weinig meer gereden omdat me werk veel tijd eiste en dan steek ik liever de tijd in me eigen paardje. Kan gebeuren denk je dan, maar om dan gelijk helemaal te stoppen vond ik wel erg raar, t'ging juist zo goed en ze was heel blij met me. Maar ze zei dat ze vond dat ik te weinig tijd in um stak. Vandaag kwam ik echter achter de echte rede, al had ze me dat gelijk gezegt, maar nee het moet allemaal zo scheinheilig achter me rug om.
Vorige week vertelde me moeder al dat de staleigenaresse gebeld had, een paar meiden dachten dat ik me paard mishandelde en wilde de dierenbescherming bellen

Hebben ze vandaag me paard op stal laten staan in der eentje, omdat ze geen halster om had!! Ze word altijd knettergek als ze in der eentje staat, toen ik aankwam stond ze wel buiten omdat een van die meiden haar waarschijnlijk buiten heeft gezet. Toch te gek voor woorden, ze zegge wel dat ik me paard mishandelen en dan doen ze zelf dit!
Maar wat ik daarna mee maakte dat kan ik nog steeds nie bevatte. Ik krijg anderhalve maand de tijd om een nieuwe stal te zoeken!
Nog nooit zulke rare mensen meegemaakt, had geen klachten, zag ze toch nooit en me paardje had het naar der zin, ze werd eindelijk dikker.
Ik heb al vele stalllen meegemaakt, eindleijk had me paardje het hier naar der zin, en ik eigenlijk ook wel, dan krijg je weer dit! Ik weet nu echt nie waar ik heen moet met sol.
Naja dit moest ik dus echt ff kwijt want zoiets gaat aan je knagen.
Misschien dat iemand een oplossing weet of ook zo'n ervaring heeft die het wel wil delen.