Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Roane schreef:Een klein paard misschien? Net boven E?

Knollboll schreef:Ik Zou toch ook nog voor een pony kiezen. Je zusje is nog maar 12 het is voor haar veel leuker om nog bij de ponys te rijden dan tussen de volwassenen. Ook om nog wat meer ervaring op te doen. Vind haar toch nog best jong voor de paarden.
JessAndHope schreef:Ik zou voor een paard gaan. Maarja, dat is omdat mijn voorkeur bij paarden ligt en altijd heeft gelegen
Vond het heerlijk om boven op z'n grote reus te zitten!
En zoals je zegt, hoe leuk is het voor je zusje als ze na 2 jaar afscheid moet nemen omdat ze er niet meer op past?
Ik heb mijn paard voor het leven, zou gék worden als ik een dier op zo'n korte termijn weer weg moest doen...
mika11 schreef:Dan zou ik voor een paard gaan, alleen de overgang van ee B pony naar een paard is dan wel heel groot.
Helemaal nu je zegt dat ze dit afscheid al verschrikkelijk gaat vinden en ze verder gewoon goed rijd op een paard.
sim0ne11 schreef:ik ben zelf 14 en had ook een a/b ponytje. ik heb er nu 1 die 158 is?! miss is dat een optie?