Een halfjaar heb ik op een opfok- en handelstal gewerkt: 'Stal het lange land'. http://www.lalan.nl Hier reed ik de jonge paarden in en verder de rest van de werkzaamheden, alles wat je maar kan bedenken.
Vandaag ben ik na 2 jaar er weer geweest. Heel leuk natuurlijk

De veulens/jaarlingen van toen zijn nu ongeveer 3 jaar en het was ook super om de andere paarden weer eens te zien.
Ik heb lang niet alle paarden gezien, omdat er een aantal op het land staan en natuurlijk zijn er ook paarden verkocht.
Hier een paar foto's...
Eerst Real lalan een 5-jarige ruin (M-springen) een Monaco x Zalmeco
Hem heb ik nog zadelmak gemaakt, vlak voordat ik wegging.

Dan Osirus lalan een 7-jarige hengst (ZZ-springen) een Damiro x Burggraaf
Hem reed ik ook nog wel eens als de baas er niet was

Ben altijd stilletjes verliefd op hem geweest, zo'n uitstraling dit paard

Totthelios lalan, 3-jarige hengst Voltaire x Nurzeus. Waarschijnlijk binnenkort AES goedgekeurd!

Heel gaaf om te zien hoe hij is veranderd, ik was helemaal onder de indruk. De laatste keer dat ik hem zag was hij pas 1.

Tristan lalan, ook een 3-jarige hengst van Goodtimes x Zalmeco. Tristan is op de hengstenkeuring ster verklaard.

Tristan wilde even laten zien (en horen

Hier nog een volle broer(tje) van Tristan.
Dit is ook een Goodtimes x Zalmeco van 1 jaar
Die zich behoorlijk liep uit te sloven

Hier nog een jaarling Cruising x Burggraaf (schimmeltje vooraan)

En als laatste Winx lalan, Wolfgang x Nurzeus, zij was geselecteerd voor de veulenveiling van Borculo en verkocht

Ik vond het heel leuk om de paarden weer eens terug te zien en vooral om te zien hoe 'stoer' de 3-jarigen geworden zijn.