ergens in die boerderij was dus een kruisje op de grond getekend met krijt, dat was een punt waar een aantal leylijnen samen kwam, veel mensen voelden op die plek iets
wat je moest voelen werd niet verteld.
maar ik ging er dus op staan en me benen beonnen te tintelen

smam die voelde ook vanalles, en werd ineens heel emotioneel, en dat terwijl smam een vrouw is die altijd supersterkt in haar schoenen staat en die je dus nooit ziet huilen
nu moet ik erbij zeggen, mijn moeder is ongeneeslijk ziek.en dat zorgt er uiteraard voor dat smam geestelijk ook niet lekker in elkaar zit, dus toen zij op die "energiebanen " ging staan, werd duidelijk dat ze psychisch in de knoop zat, want ze werd er zelfs duizelig enzo van
nou, toen is smam eraf gegaan , en er was een paranormaal figuur bij die dus uitlegde wat er nu gebeurde, en hij wist precies te vertellen hoe smam in elkaar zat !!! echt onvoorstelbaar!
toen ben ik erop gaan staan en najah beetje giegelig dus, maar toen ik me probeerde te ontspannen voelde ik ook ineens vanalles
mijn benen leken wel beton!en alle spieren in mijn lichaam die spanden zich ineens aan , dat dee d gewoon pijn !!! echt heel raar , als ik het niet zelf gevoelt had dan had ik het niet geloofd!
die man die erbij was zei dat ik veels te gespannen was,en dat ik allemaal opgekropte problemen in mijn hoofd had enzo
en hij vertelde nog meer over mij, en dat klopte gewoon
en dat heeft imo niets met mensenkennis te maken,
hij wist mij te vertellen dat ik een rol speelde, dat ik een soort clown was, voor de buitenwereld altijd vrolijk en grappig, maar van binnen heel somber, EN DAT KLOPT DUS GEWOON en dat kon hij dus aan mij "voelen"
echt heel heel erg vaag
toen is spap er ook op gaan staan, die voelde zijn benen tintelen en hoe langer ie erop stond hoe hoger die tinteling steeg op totaan zijn hoofd
die man zei dat dat een teken w asdat ie "in balans" was,dwz lichaam en geest waren een
en dat die tinteling niet verder ging als halverwege zijn hals/hoofd, wilde zeggen dat er nog wel wat problemen in zijn koppie zaten, maar dat wasnormaal, iedereen draagt zijn eigen problemen mee!
dus of jullie het geloven of niet, ik vond het een heel indrukwekkende ervaring!