Noddy heeft zichzelf werkelijk overtroffen. Ze zijn 3 kwartier met hem bezig geweest en hij heeft 3 kwartier lang precies gedaan wat hij moest doen

Nu zijn jullie vast heel nieuwsgierig wat er uit de foto's van zijn schouder is gekomen.
HELEMAAL NIETS!!!!! er is niets gebroken, niets gescheurd. Op mijn vraag wat dat betekende antwoordde de DA, dat dat betekent dat hij over een x-aantal maanden helemaal genezen zal zijn.
Hij mag in een kleine wei alleen staan zolang hij maar niet al te gek gaat doen, dus ook dat is goed nieuws.
Ik heb een of andere pot met creme meegekregen om de enorme zwelling die er nog zit, te laten slinken, ben de naam eerlijk gezegd vergeten.
De kans is groot dat door de zwelling en eventuele bloeduitstortingen die er zitten, de schouder niet belast kan worden. Dat valt alleen te herstellen door het de tijd te geven, maar de DA verwachtte dat hij volgend voorjaar weer in de wei rondspringt.
Ik hoef denk ik niet te vertellen hoe verschrikkelijk blij ik hiermee ben. Afgelopen donderdag was ik er nog voor 99% zeker van dat ik hem moest laten inslapen en nu dit....