Ik wou even zeggen dat het paard goed mogelijk nog geen 2 jaar oud is en nog volop in de groei en dus ook nog volop in de ontwikkeling staat....ze is nog niet zolang geleden uit Engeland gehaald en ze was echt broodmager...over de bouw kun je nu dan ook nog niet echt oordelen dacht ik zo? Er moet eerst maar eens wat meer vet om de botjes heen komen,dan zie je echt een heel ander paard...maar een mening geven is natuurlijk prima,daar heb ik ook geen problemen mee,ik koop wat mij bevalt en fok met paarden die mij bevallen en iets bijzonders hebben en ik vind dat zij ook iets bijzonders over zich heeft!Ik wou gewoon even zeggen dat appaloosa kleuren wel degelijk voorkomen bij Tinkers...meer niet! Caira schreef:Ik heb denk ik voldoende irish cobs/tinkers in mijn leven en in de keuringsring gezien om te weten wat wel en geen ' echte' is en dit is er geen. Ze heeft geen cob hoofd en ik wil met alle liefde mijn keuringschecklist erbij pakken en elk punt stapje voor stapje nagaan, maar de steilheid van de schouder, lengte van de rug, vorm van de kont en het gebrek aan behang zijn voor mij voldoende aanwijzingen dat het geen volle tinker is.
Wil wel zeggen dat ik het wel een leuk paard vind.