Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

troi schreef:Tja, wat voor film wil je maken?? Voor de gemiddelde cowboy film moet zo'n paard vooral wild kunnen galopperen en woest uit zijn ogen kijken en de mond ver open kunnen doen terwijl hij aan zijn shanks opzij gesleurd wordt...

Kiichi schreef:Hangt dat niet een beetje van de film af? In de één loopt een paard kreupel, in de ander leert hij een tas te dragen (zie dreamer, haha) . Ik denk dat je heel veel dingen zelf wel kunt bedenken, gezien hoever jullie al zijn, maar misschien komen er nog andere mensen met ideeën

Bellatrix schreef:Ligt aan het soort film.
Door een raam/dunne deur springen.
Idd omvallen.
Niet bang zijn voor harde geluiden zoals geweerschoten.
Als ruiters 'eraf vallen' niet er vandoor gaan maar (op commando) blijven staan.
Elke ruiter accepteren.
*denkt verder

Laat anders eens wat trainingsfilmpjes zien?!
Blijft liggen als je met zwepen rond slaat 

* 

Elanor schreef:Ik herinner met een hele leuke korte docu over de training van de paarden voor de de film the Lord of the Rings, misschien is dat ook wel interessant. Er werd heel veel gewerkt aan het kunnen sturen van paarden naar een (grond)target en commando's kunnen geven op heel grote afstanden, zodat de trainer buiten het zicht van de camera blijft.

VisibreTeam schreef:Magnummm schreef:Wil je zelf een film maken dan?
Ook
en ik train mijn paard de laatste tijd echt filmgericht
mn grote doel is om haar daadwerkelijk mee te kunnen laten spelen ...
of iig de ervaring met training opdoen
troi schreef:Tja, wat voor film wil je maken?? Voor de gemiddelde cowboy film moet zo'n paard vooral wild kunnen galopperen en woest uit zijn ogen kijken en de mond ver open kunnen doen terwijl hij aan zijn shanks opzij gesleurd wordt...